Žymos

,

Šviežiausios naujienos iš mano virtuvės, draugai. Taip, pyragas kuris dar stovi ant mano stalo, kurį aš valgiau šiandien pusryčiams, truputį su ledais, truputį be jų.
Kurį, beje, net ne aš ir kepiau, bet tai jau kita istorija ( prisipažinsiu, kad sedėti ir diktuoti ką daryti, kiek ko atsverti ir ką su kuo sumaišyti man netgi patiko ).

Bet kalbant kita linkme ir vis dar į temą, tai viskas įvyko labai spontaniškai. Aš griežtai noriu užsiimti šaldiklio turiniu. Ir pradėjau nuo rabarbarų. Šaldytų, kas be ko.
Nusižiūrėjus aš buvau kitą receptą, bet juk kas nenorėtų gabalėlio stunning cake?  Arba oh my god this rhubarb cake is freakin delicious.
Nežinau kaip jus, bet mane tai įtikino. Ir tiek užsilikęs grietinės indelis, tiek rabarbarai siuntė ženklus, kad taip, taip, šis pyragas turi būti pagamintas.

Su šia minimalia rūgštele aš tikrai sveikinu pavasarį ir saulę.

Pyragas su rabarbarais
Sour Cream and Rhubarb Cake

350 g miltų ( self-rising )
1/2 arb. š. druskos
2 arb. š. cinamono
60 g minkšto sviesto
330 g rudojo cukraus
1 didelis kiaušinis
3 arb. š. vanilės ekstrakto
240 g grietinės
440 g rabarbarų, supjauastytų 1 cm dydžio gabaliukais
110 g cukraus
25 g migdolų plokštelių ( pagal norą )
cukraus pudros

Orkaitė – 180C.
Riebalais ištepti/kepimo popierium iškloti 26 cm skersmens formą.
Sumaišyti miltus, druską, cinamoną.
Išplakti sviestą su ruduoju cukrumi. Įplakti kiaušinį ir plakti, kol masė taps kreminė ir be gumulėlių.
Įplakti grietinę ir vanilę.
Įmaišyti miltų masę. Sudėti rabarbarus ir gerai išmaišyti, kad jie pasidengtų tešla.
Sudėti į formą, išlyginti paviršių. Apibarstyti migdolų plokštelėmis ir cukrumi.
Kepti 1 h 10 min.
Išimti, ataušinti.
Patiekti su ledais.

Skonis: 9.5/10

Ir vien ko vertas tas traškus, cukruotas ir dar cukraus pudra apibarstytas viršus. O po juos, neįtikėtinai jaukiai cinamonu kvepiantis minkštas vidus, kurio galbūt puriu nepavadinčiau, bet minkštu ir ribose drėgnu – garantuotai. Galbūt rabarbarai prieš dedami į tešlą galėtų būti apvioloti cukruje, bet iš esmės ir taip yra gerai. Ta proga, kad nėra valgoma tik rabarbarų tyrė, o ji pasiskirsčiusi po visą pyragą į tai galima nekreipti dėmesio.
Tai nėra koks nors aukštas konditerinis pilotažas, ypatingai gaminant, bet neįtikėtinas kompanjonas prie puodelio arbatos jaukiai popietei.
Jis tikrai labai geras.

