Persikraustymas.

P1040078

Sveiki, sveiki )

Kaip ir daugelis blog’erių, taip ir aš nusprendžiau persikraustyti į wordpress sistemą )

Taigi, mano naujoji aplinka )

Viena iš pirmųjų įdėjų buvo, pačius pačiausius patiekalus iš foodday.blogas.lt tiesiog persikelti čia, bet daug maž įkėlus apie 10 patiekalų persigalvojau.

Nusprendžiau, kad receptai vistiek pas mane yra ant popieriukų surašyti, o norintys dar turi laiko juos tiesiog kur nors išsisaugoti.

Aš pradedu viską iš naujo. Kitaip, antroji, foodday dalis.  Likau aš ta pačia Nolita ( kažkaip tiesiog prie to jau pripratau ), tik foodday pavirto į spicecoat.

Taigi, tikiuosi, kad jums visiems čia patiks, o gal net ir labiau negu prieš tai )

Geros dienos )

Persikraustymas.

4 komentarai “Persikraustymas.

  1. time sako:

    Man miela paklajoti tavo kulinarijos koridoriais,man taip
    būna,kai noriu atrasti kažką naujo,ydomaus,dar neskanauto.
    Pasiliksiu laukti naujų tavo atradimų.

Parašykite komentarą

