Saldu.

P1040385

Nuoširdžiai, norintys būti iškepti pyragai randasi greičiau negu aš juos spėju kepti. Taip, beabejo galima kepti kitą vos suvalgius praėjusį. Bet manau, kad tai tikrai teigiamai man neatsilieptų.

Neseniai sau pasakiau, kad puikiai galėčiau išgyventi……..tarkim 5 dienas be jokių saldumynų. Sekančią dieną nejučiomis mano mintys nuklydo prie šokolado. Man reikėjo tik vieno vienintelio mažo kvadratėlio.

Nežinau, ar aš tikrai nuo saldumynų priklausoma, ar tiesiog tokia diena išpuolė. Buvo laikai, kai be saldumynų savaitėmis gyvenau. Pirma buvo sunku, o po to tiesiog pamiršau apie jų egzistenciją. Aš nepastebėdavau tortų/bandelių/pyragėlių skyrių. Aš neužsukdavau ten kur buvo pardavinėjamas šokoladas, saldainiai, sausainiai. Iš mano akiračio tiesiog išnyko tie skyriai. O gal aš jais nesidomėjau.

O dabar. Dabar aš nežinau prie ko esu priskiriama kalbant apie smaližius. Aš turbūt nesu priklausoma, bet ir nesu abejinga. Aš esu megėja, ir tai ne visada. Bet…pyrago kepimas kartą į savaitę jau tampa vos ne ritualu. Gal jis ir išnyks kada nors, nes esu iš tų žmonių, kuriems viskas pabosta ganėtinai greitai, bet kolkas aš stengiuosi tuo mėgautis.

Ir mylėti draugus bei šeimą, kurie iš karto suvalgo didžiąją dalį to pyrago.

Mėgstu kai jie neužsibūna per ilgai.

SLOKSNIUOTOS TEŠLOS PYRAGAIČIAI ( arba kaip jie buvo pavadinti žurnale ‘traškūs pyragaičiai’)

Skonis : be abejonės 10/10

Prisipažinsiu, jau seniai nebuvau valgiusi tokių puikių pyragaičių ) Ganėtinai saldūs, bet su nesaldžia arbata, man jie buvo tiesiog pasaka )

Taip ir norisi pradėti murkti kaip katinui ;DD

10 vnt.:

  • 450 g bemielės sloksniuotos tešlos
  • 70 g sviesto
  • 100 g miltų
  • vienos citrinos žievelė
  • 140 g cukraus
  • 75 g abrikosų
  • 75 g spanguolių
  • 2 kiaušinių baltymai
  • druskos
  • 125 g bruknių džemo
  • 2 valg. š. cukraus pudros

Tešlą atšildyti. Padalinti į 10 lygių stačiakampių ( iš 500 g tešlos man gavosi 12 porcijų ).Stačiakampių/kvadratų kraštus įpjauti ir sudėti į kepimo skardą. Kepti iki 200C įkaitintoje orkaitėje 12 min.

Ištirpdytą ir atvėsintą sviestą supilti į išsijotus miltus, suberti citrnos žieveles, įberti 60 g cukraus, išmaišyti ir pastatyti šaltai.

Kiaušinių baltymus, druską plakti iki putų. Po truputį suberti likusį cukrų ir plakti iki standžios konsistencijos. Sudėti pjaustytus abrikosus, spanguoles ir išmaišyti.

Apkepusius paplotėlius aptepti džemu, užkrėsti šaukštą baltymų masės ir išlyginti. Ant viršaus užbarstyti atšalusių sviesto ir miltų trupinių.

Kepti 15-18 min. Patiekti apibarsčius cukraus pudra )

Laaaaaaabai skanaus )

Šaltinis : receptą nusirašiau

P1040389

Reklama
Saldu.

2 komentarai “Saldu.

Parašykite komentarą

