Trupiniais nusėtos grindys.

P1040677

Aš esu kepus biskočius 2 kartus. Pirmą kartą jie dansukker puslapyje buvo užvardinti kaip ‘biskvitai’. O jų išvaizda kažkuom labai priminė roks’us. Aš nusivyliau, kai tai išėjo ne roksai, kai pasirodo į jų sudėti neįėjo razinos, ir jie nebuvo roksiškai traškūs.

Tada aš nežinojau apie tokį dalyką kaip biscotti.

Antrą kartą aš jau kepiau šokoladinius biskočius su migdolais ir džiovintais greipfrutais. Visi juos tiesiog pamilo ( tarp jų ir aš ). Po sėkmingo kepimo, aš kaip mat pradėjau dairytis naujų biscotti receptų.

Prisimenu užkliuvo mano akys už ‘White chocolate and ginger biscotti’. Aš beabejo išsisaugojau ir pasižadėjau, kada nors juos padaryti.

Tadadadaaaam.

Aš su jokiais sausainiais neturėjau tiek bėdų kiek su šiais biskočiais.

Iš vienos pusės galiu juos pervadinti į ‘estetinį fiasko’, kuris čia pavaizduotas netgi nelabai ryškiai.

Taip, baltojo šokolado ir imbiero derinys tikrai geras, bet…

Buvo paminėta, kad šiuos biskočius reikia kepti iš karto ‘biscotti formos’. T.y., jei tradiciškai yra kepamas ‘kepalas’ kuris po to supjaustomas riekelėmis ir jos dar atskirai yra padžiovinamos, tai čia reikėjo tešlą supjaustyti riekelėmis, ir iš karto džiovinti.

“These biscotti are only baked once.’

Aš nusprendžiau padaryti tradiciškai, nes buvo įsitikinus, kad tešlą pjaustyti riekelėmis gali būti kiek problematiška. Taigi aš pašoviau į orkaitę, palaukiau, kol jis truputį sukietėjo ir pradėjau pjauti……pakietėjusią plutą iš viršaus ir tirštą tešlą per visą vidų. Numanote kaip tai atrodė?

Estetinis fiasko.

P1040679

Skonis 8/10

Jie saldūs ir imbieriniai. Tikri sausainiai, bet iš biscotti aš reikalauju ko nors ypatingesnio. Kaip niekuom neypatingi sausainiai tai taip, jie verti 10 ( na 9.5 tai tikrai ), o kaip biscotti – 8.

Antrą kartą su jais kankinčiausi tik tuo atveju, jeigu jie būtų skoniu verti 10.

White chocolate and ginger biscotti.

Reklama
Trupiniais nusėtos grindys.

3 komentarai “Trupiniais nusėtos grindys.

Parašykite komentarą

