Ruduo su bandelėmis.

Aš save nuolatos pagaunu įtikinėjan save, kaip aš myliu rudenį. Ir man visai nesunku jame įžvelgti ir kažkokių teigiamų dalykų. Daugiau teigiamų negu neigiamų, taigi, aš stengiuosi ‘kaifuoti’.

P1040697-2

Pliusas dar ir tame ( kai aš sakiau, jog savo mintis reikia nukreipti kitur), aš galų gale padariau kai kuriuos darbus kuriuos verčiau save padaryti ‘n’ menėsių. Aš galų gale tose srityse pajudėjau iš vietos.

Šiame momente aš savimi labai didžiuojuosi.

P1040698-1

Kas dar…

Vengių mielinių kepinių. Žinot dėl ko? Visada tingiu daryti mielinę tešlą. Rimtai, nors ir kaip tai negražiai skamba, bet mielinę tešlą dažnai daryti tiesiog tingiu.

Taigi, aš nugaliu savo tingulį ir einu kepti cinamonines bandeles ( cinnamon buns ). Beje, reikės dar ‘buns’ receptų paieškoti )

P1040710-1

Aš jas iškepiau, jos momentaliai buvo sudorotos/išdalintos ir man reikia eiti daryti dar.

Kas galėjo pagalvoti, kad nemėgdama daryti mielinę tešlą šiandien ją teks daryti 2 kartus.

Receptas štai čia.

Skonis 10/10

Bandelės tikrai nuostabios. Viršus apskrunda, o vidus išlieka minkštas minkštas. Siūlau 😉

P1040701-1

Ruduo su bandelėmis.

5 komentarai “Ruduo su bandelėmis.

  1. Asta sako:

    Oi, Nolita, aš tiek sutapimų randu, skaitydama tavo žodžius, kad net keista 🙂 Ir dėl mielinės tešlos vėl tas pats – aš lygiai taip pat tingiu. Bet kaupiuos, reiks prikept bandelių, jau taip seniai bekepiau… 🙂 O čia dar tokios apetitiškos nuotraukos, labai geras paskatinimas 😉

  2. Neabejoju 🙂
    Kai alkana užėjau į manovirtuve.com puslapį ir jas pamačiau 😉
    Žinai….alkana….bandelės/bet koks kitas maistas ( bet tuo metu tai buvo bandelės )….. 🙂
    Aš pati artimiausiu metu nusiteikus dar ir kitas bandeles pamėginti 😉

  3. Alma sako:

    atrodo nuostabiai… galbūt kitas mielinis kepinys bus šis… mieliniai kepiniai man nepatiko (nepatiko, nors nebuvau bandžius, o gal kartą bandžiau nepavykusią duoną), įsivaizduodama, jog neturiu kantrybės laukti, kol iškils… bet, didžiai mano nuostabai, man viskas pasirodė labai paprasta… o kol kilo tešla, aš tiesiog darbavausi ir niekas neprailgo… 🙂 patiko dar ir dėl to, jog nedaug cukraus… 🙂

Parašykite komentarą

