Rankų geležinkeliai ir riestainiai.

Mano mėgstamiausias paros metas ,kiek prisimenu, visada buvo vakaras/naktis. Gal būtent dėl to aš mėgstu žiemą. Daug tamsos, daug žibintų.

Mano katinas sugebėjo ant rankos man mini ‘geležinkelius’ padaryti. Sesuo su jodu juos užbaigė ir dar papildomai nusprendė nupaišyti visas trūkstamas ir mano norimas tatuiruotes. Iš tikro, tai nieko baisaus tame nėra, man būtų keista, jei jis nustotų mane draskyti, kandžioti ir kitaip žaloti.

P1040775

Dar aš supratau, kad dažnai knygų ir drabužių parduotuves aš mėgstu kur kas labiau negu maisto.

Man tiesiog ten įdomiau. Man tiesiog ten jaukiau.

Šeštadienį nuo pusantro gabalėlio pyrago, man prasidėjo vos ne koma. Buvau įsitikinus, kad mažiausiai savaitę nebegalėsiu pažiūrėti į saldumynus.

Bet…here I am, kitą dieną jau kepanti sausainius. Taigi ar galima teigti, jog aš sweet tooth?

P1040800

Sausainiai yra pusiau kalėdiniai. Nepagailint miltų juos kočiojant, formuojant ir pan., drąsiai galite jais puošti kalėdinę eglutę.

Sooo nice.

Skonis 9/10

Pačių paprasčiausių ir elementariausių sausainių mėgejai tiesiog pamils šiuos sausainius. Jie nėra per daug saldūs, jei švelniai salstelėję netgi su glajumi ( kas beje yra keista, nes aš galvojau, kad jie taps laabai saldūs ). Įsivaizduokite kaip jie lengvai jums kramsnosis su arbata. Tie, kas mėgsta kažką įmantraus ( kaip aš kartais ), tai jie jums didelio įspūdžio nepadarys.

Bet vistiek, jie – faini.

RIESTAINĖLIAI SU ROMU

50 riestainių :

  • 300 g miltų
  • 100 g miltinio cukraus
  • 1 kiaušinio trynys
  • žiupsnelis druskos
  • 1 valg. š. romo
  • 200 g sviesto
  • miltų tešlai kočioti.

Glajui :

  • kiaušinio baltymas
  • 1 valg. š. romo
  • 150 g miltinio cukraus

Išsijoti miltus, cukraus pudrą. Padaryti duobutę ir į ją sudėti trynį, druską ir romą. Apdėti viską supjaustytu sviestu ir suminkyti tešlą. Uždengti rankšluosčiu ir laikyti šaltoje vietoje.

Perminkyti tešlą, padaryti riestainėlius. Sudėti ant riebalais pateptos skardos ir kepti iki 175C įkaitintoje orkaitėje 10 min. ( sausainiai turi būti šviesūs ). Atsargiai nuimti peiliu nuo skardos ir ataušinti.

Baltymą romą ir cukrų išsukti iki vientisos masės. Teptuku aptepti riestainėlius ir išdžiovinti ant grotelių.

Šaltinis : receptinės kortelės.

Pagal jų duomenys, vienas riestainėlis – 64 kcal.

P1040803

‘Aš šiaip esu labai mandagus žmogus, bet mano mintys kartais būna tikros akiplėšos’.

Reklama
Rankų geležinkeliai ir riestainiai.

6 komentarai “Rankų geležinkeliai ir riestainiai.

  1. Rutka sako:

    nesuprantu, man tesla kol kas nesigauna, gaunasi trupiniai, nes tesla nesulimpa. nemanau, kad palikius saltai ka nors pasikeis… ingridientus dejau visus pagal recepta. nieko nesuprantu…

  2. Nežinau kas blogai.
    Gal ją kiek palaikyti kambario temperatūroje, kad sviestas suminkštėtų, ir labiau tešlą lipinti pradėtų.
    Bent jau tokia mano pirma mintis ),

  3. Rutka sako:

    siandien bandysiu pora valandu palaikyti kambario temperaturoje. Jeigu tesla nesulips, tada ka nors reikes galvoti su ta visa mase 🙂 nes is to, kas yra dabar, kocioti absoliuciai neimanoma.

Parašykite komentarą

