Friday. It’s a cake day.

Friday. It’s a caaaake day.

Aš taip svajojau tobulai padaryti šį tart’ą. Prisimenu, kai pirmą kartą jį pamačiau, iš karto pagalvojau ‘ o taip, jis atsidurs ant stalo’. Aš taip norėjau nesusimauti, bet matyt…

šokau aukščiau bambos. Kas lemta daryti tartelette ir baking obsession, nelabai lemta man )

Jei rimtai, tai iš viso nežinau ar būčiau jį darius, jei būčiau žinojus ką reiškia jį tinkamai padaryti. O tai reiškia, kad trapi tešla neturi sugriūti. Ir visai jai buvo nesvarbu, kad vakar aš ją sąžiningai, kruopščiau kočiojau, lygiai apipjaustinėjau, ji vistiek mane sumovė.

Ir rašau aš visą tai, dar prieš tai, kai aš jį paragausiu. Jei rimtai, tai jis dar stovi šaldytuve be savo nuostabaus morenginio sluoksnio ( kurį beje jau nekantrauju padaryti, mat pirmą kartą su degikliu ‘skrudinsiu’ maistą).

Jei dar rimčiau, nuotaika dingo.

P1040898

Po morengų skrudinimo ir paragavimo.

Žinot, morengai gerokai gelbsti situaciją. Jie toookie gražūs, tokie mieli.

Skonis 8/10

Kaip taip gali būti ane? ) Tart’as tikrai nuostabus. Riešutai karamelėje, cream cheese sluoksnis ir galų gale, eilė pieniško šokolado. Nepamirškim dar ir morengų. Aikčioja visi, kad aikčioja kaip gražu ir faina.

O kaip dėl skonio? Ar jūs jau supratote, kad tart’as iš tikro yra labai saldus ir tinka arba tikriems smaližiaholikams, arba jūs tiesiog sugebėsite pasitenkinti visai mažu pyrago gabalėliu. Labai labai mažu. Supratote? Šaunu, tada suprantate kodėl aš jam duodu 8 balus ir sakau ‘atleisk mielasis, bet su tavimi per daug vargo’.

Ir dar, kodėl gi aš jo nenufotografavau perpjauto? Dėl savo dar kiek ‘konditerinio’ nemokšiškumo. Baking obsession tinklapyje tie sluoksniai matosi kur kas aiškiau negu pas mane )

Receptą ir nuotraukas ( kaip viskas turi atrodyti ) galite pamatyti/perskaityti štai čia .

P1040887

Jei kartais rytoj jis gražiai atsipjautų ( kadangi dabar jau nebe tas apšvietimas ), tai aš būtinai įmesiu ir jo perpjauto nuotrauką )

P1040903

Ir vistiek… IT“S ROYAL.

Ir dar, kaip matote aš tikrai nesivarginau versti receptų iš anglų kalbos, mat ganėtinai daugelis ją moka arba galbūt neturi noro gaminti čia publikuojamus patiekalus. Bet…jeigu jums kartais iškiltų kokios nors problemos, ar jums reikėtų išversti receptą, jūs tiktai palikite komentarą ir aš būtinai tai padarysiu 😉

Reklama
Friday. It’s a cake day.

12 komentarų “Friday. It’s a cake day.

  1. Asta sako:

    Nai nai nai, kaip apskrudinai morengiukus! 🙂 Tikrai žavučiai atrodo. Ir prapjautą pamatyti labai labai norėčiau, kad ir kaip ten jis pas tave atrodo. Juk pas mane irgi atrodys greičiau taip, kaip pas tave, nei taip, kaip Baking Obession 😀

  2. ah, na jau chez baking obsession tai labai liuks atrodo.
    o žinai, kaip gali mėgint pjaut, jei dar liko ‘ant ko’ pasibandyt? karštu peiliu. įkiši karštan karštan vandenin, nusausini.
    tortams padeda, kad neapsineštų sluoksniai vienas nuo kito

    nors mano tėtis tai valu pjaustė, kai kažką tenais fotkint reikėjo 😀

  3. beje beje, man visada labai patinka skanumynai, kuriuos tu išsirenki gaminti, nu jau tiek prisilaikinusi turiu, ojei ojei. kažkaip mūsų polinkiai, matyt, panašūs 😀

  4. Jule, o ko tu nori? Juk ten baking obsession.
    Bet vat aš irgi ryt pamėginsiu nufotkinti. Pirma tai pačiai gi paskanauti reikėjo, o po to vėliau kai atėjo namiškiai ir jiems pjoviau, tai pjovėsi jau gražiai 😉
    Rytoj gražiai atpjautą įdėsiu ir dar nusprendžiau, kad aš jį išsisaugau. Su nesaldžia arbata/kava mažas gabaliukas pats tas. Net būdamas sweet tooth antrą vargiai suvalgysi, bet pirmą tai oi oi kaip slysta gomuriu 😉
    Fantastika, kad mūsų skoniai sutampa ) ( jei rimtai, tai dabar pagalvojau, kad labai norėsiu pačios gamintus receptus pamatyti ir pas tave. O tai būtų taip geeerai ). Beje, aš artimiausiu metu ( dviejų savaičių bėgyje ) kepsiu ir iš taviškių kai ką, bet tegul tai būna paslaptis kolkas )
    Indre, o taip, jis tikrai fantastika. Siūlau pirmyn kankintis ir prakaituoti prie jo ) tokio parduotuvėje nenusipirksi 😉

  5. Asta sako:

    O Dieeee, kaip gražiai, skaniai ir fantastiškai tas pjūvis atrodo!!! Sužavėta aš 😀 Tikriausiai teks ir man išsiseivint.. 😀

    O aš, Nolita, šiandien jau numačius vieną iš tavųjų eksperimentų išbandyt ir savo virtuvėj! 😉 Įtariu, kad tu įtari, kurį 😀

  6. Asta sako:

    Sutarėm 😀
    Ką tik ištraukiau iš orkaitės, o jau kvaaaapaaas…. Bet kaip nufotkint gražiai vakare, tai neįsivaizduoju vis dar 😦

Parašykite komentarą

