Pati elementariausia estetika.

Pati elementariausia estetika.

Saldumynus, fast food’ą valgantis lieknas žmogus, ir jau nutukęs žmogus.

Apie liekną pagalvotume – net jeigu jis ir leidžia sau retkarčiais juos valgyti, mėgautis jis moka, ir jo skrandis nėra statinė į kurią susidedi viską kas tik papuola.

Atskirai nuo storaus žmogaus, kai mums atrodo, jog toks maitinimasis yra tiesiog jo kasdienybė.

Beabejo, būna ir išimčių kalbant apie lieknus žmones ir jų nesveiko maisto kasdienybę. Kalbant apie storų žmonių kasdienybę, tai jei žmogus kompleksuoja savo svorį, mes vargu ar pamatysime jį valgantis mėsainius. Jei visgi jis juos laisvai valgo ir nuo to jaučiasi laimingas, tebūnie.

Bet, tikrai niekam nepaslaptis, kad aš ne iš tų. Turiu panišką baimę svarstyklėms ir savo svorio žinojimui.Todėl…neprisimenu, nei kada paskutinį kartą lipau, nei kiek svėriau. Bet galų gale, geras ir kokybiškas maistas valgomas geroje draugų kompanijoje ir palydimas įvairių pokalbių, juokelių man tampa kiek viršesnis už priaugtą kilogramą.Matomai taip ir gerai. Juk visi mėgstam laimingus žmones, argi ne? )

O dabar trumpai apie tai, kokia ir yra šio tinklaraščio paskirtis.

Šį kartą išmėginau ‘ ĮDARYTUS VIŠTIENA OBUOLIUS”

P1040911

Aš juos norėjau išmėginti seniai. Bet būdavo taip :

  • aš neturiu visų produktų
  • aš neturiu noro juos daryti
  • aš tingiu eiti į parduotuvę
  • aš susiplanavau daryti ne juos
  • aš tiesiog iš viso pamiršau apie šį receptą

Beabejo, žmonėms, kurie mėgsta vaisių ir mėsos derinius, jie tikrai turėtų patikti ( prisiminiau Astą, teisingai? )) Turint mažą skrandį, sueis ir už pietus, turint normalų skrandį, ir šiaip pagal skyrių, kur šis receptas randasi – tai užkandis.

Cinamono, gvazdikėlių kvapai taaaaaip primena Kalėdas. Jaukias Kalėdas namie.

  • 4 didelių obuolių ( naudokite kietus ir didelius, mat jie kepdami orkaitėje išlaikys savo formą )
  • 300-400 g vištienos filė
  • 150 g grietinėlės
  • žiupsnelis kario
  • cinamono
  • kelių sumaltų gvazdikėlių
  • vištienos prieskonių

Obuolių viršūnėles nupjauti, išskobti vidų, minkštimą supjaustyti kubeliais. Vištieną taip pat supjaustyti kubeliais, apkepti, suberti obuolius ir prieskonius. Kelias minutes pakepti, užpilti grietinėle ir dar apie 5 min. patroškinti. Įdaru prikimšti obuolius ir kepti orkaitėje 20-25 min. ( kepiau 180C )

Skonis 8.5/10

Labai švelnaus, vientiso skonio, Kalėdinių kvapų užkandis. Toooks vakarinis. Bet turbūt dėl savo švelnumo, vientisumo, jo vertinimas ir truputį nukrito. Mėgstu kažką konkretesnio.

Šaltinis : ‘Žiemos švenčių stalas’

Pati elementariausia estetika.

3 komentarai “Pati elementariausia estetika.

  1. seilės taip ir varva… gal tik būčiau šiek tiek tą vientisą skonį paįvairinusi kokiu aštriu prieskoniu ir skiltele česnako. gal net kokio kumpio pakepintų gabaliukų įmetusi…

  2. Asta sako:

    Taip taip, teisingai, aš mėgstu tokius derinius! 🙂 Kaip smagu, kad prisiminei 😀 O obuolių ir vištienos derinys – pats mano mėgstamiausias 🙂 Tik aš vištieną tokią “rimtesnę” darau – svogūnais, morkom, pipiriukais, druskyte ir grietinėle pagardinu ir kišu obuolin, dar fermentiniu sūriu apibarstau – niam niam 🙂

Parašykite komentarą

