Granola

Šiaip mano pusryčiai dažnai būna pienas ir sausi dribsniai, todėl kažkuria prasme, galėčiau save netgi pavadinti ‘dažna sausų pusryčių degustatore’.

O pasidaryti namie granolą, aš jau seniai norėjau. Beabejo, eilinį kartą mane priviliojo gražūs paveikslėliai, gražiame tinklapyje.

Homemade Granola

Skonis 8.5/10

Tai tikrai dar nėra mano ‘pati pačiausioji’ granola, bet mes krypstam link jos. Turbūt vienas iš didžiausių minusų buvo padarytas per mano pačios aplaidumą. Pamiršau, kad skrudinant orkaitėje jas reikia laikas nuo laiko pamaišyti, todėl kai kur pas mane paskrudo………….taip neblogai 😀 Ir šiaip, siūlyčiau skrudinti trumpiau negu 30 min.

Ir šiaip, norėtusi truputį saldesnės granolos, į kurios sudėti įeitų kiek daugiau medaus.

Bendras įspūdis – geras.

Reklama
Granola

2 komentarai “Granola

  1. aš irgi tą granolą nusižiūrėjusi – ar, tiksliau, visą tą puslapį, labai jau jis dailiai surėytas, išskyrus muziką. grr, nemėgstu, kai be mano valios ji įsijungia!

    dėl saldumo – gali pamėginti pašildyti dar kiek medaus ir su likusia granola sumaišyti, a? jei jos dar, aišku, likę – aš tooookia granolos manjakė, kad vajei vajei, baisu net namie laikyt!
    tiksliau, niekas ir nelaiko – kaip tik atsiranda, taip ir dingsta.

  2. Pas mane granola tarnauja tik pusryčiams.
    Ir tai, sausus pusryčius valgau aš viena, taip kad man jos – porai savaičių.
    O medaus…….medaus……………..kaip sako ‘baba’ jau ir nebėra ;D

Parašykite komentarą

