Vištienos sriuba.

Labiausiai man patiko tai, kad reikėjo ‘dried angel hair pasta’.

Prisimenu, kad kai perskaičiau pirmą kartą, tai net nesupratau kas tai yra, mat pagrinde mačiau ‘dried angel hair’, kas iš vienos pusės yra netgi kiek kraupoka.

Taigi, vištienos sriuba su kukuliais.

Kurią aš vertinu…….

Skonis : 8/10

Mėsa sumaišyta su smulkintomis daržovėmis ir suformuoti kukuliai man buvo kažkas naujo. Ir aš neįsitikinus, jog norėčiau tai kartoti. Tokios nuomonės buvau iš pradžių.

Kai pripratau prie mėsos ir kai ji man pradėjo netgi patikti, man užkliuvo makaronai, kurie ganėtinai greitai sriuboje išbrinksta, ir tikrai nebe tampa tokiais, kokie makaronai turėtų būti.

Ir dar, siūlau išbandyti tikrai puikius bananų ir kokosų blynus. Švelnaus ir saldaus skonio, minkšti, ir tikrai tirpstantys burnoje. Tikriems šeštadienio pusryčiams 😉

Reklama
Vištienos sriuba.

Parašykite komentarą

