Cinamoninis keksas su razinomis

Aš esu totaliai aptingus.
Ypatingai kai kalba eina apie maisto gaminimą.

Aš netgi pasakiau sau, kad daugiau pasistengsiu nebepirkti kulinarinių žurnalų ( kas daugeliui gali atrodyti tikrai kvailas pasižadėjimas ).

Kai kuriuos keksus mano manymu galima valgyti pusryčiams. Ne pusę, bet kažkiek galimą. Nors bendrai…..beveik visus keksus. Na gerai, labiau būtent šios rūšies : keksas su razinomis.

Jei parduotuvėje pusryčiams galiu nusipirkti duonos/pyrago su razinomis, tai namie jį išsikepti ir pusryčiams valgyti aš irgi galiu. Right?

Keksas su cinamonu ir razinomis
Raisin bread

  • 3 1/2 stiklinės miltų
  • 1/4 stiklinės cukraus
  • 1 valg. š. sausų mielių
  • 1/2 arb. š. druskos
  • 1/4 arb. š. sodos
  • 1/4 stiklinės minkšto sviesto + 2 valg. š. minkšto sviesto + 1 valg. š. tirpinto sviesto
  • 1 1/4 stiklinės pasukų/kefyro, kambario temperatūros
  • 1/4 stiklinės cinamoninio cukraus ( 1 valg. š. cinamono + 3 valg. š. cukraus )
  • 2 stiklinės razinų

Išbrinkinti razinas. Sudėti į prikaistuvį, užpilti šaltu vandeniu ir užvirinti. Nusausinti ir atidėti.
Sumaišyti visus ingredientus ( išskyrus cinamono cukrų, 3 valg. š. sviesto ir razinas ). Sukri mikseriu ar spec. maišymo dubenyje.
Maišyti mažu greičiu 1 min., vidutiniu – 8 min.  Jeigu minkote rankomis įmaišinėti ingredientus kol susidarys gražus tešlos gumulas ir minkyti 10-12 min. Tešla turi būti gloti ir minkšta. Įminkyti razinas.
Įdėti tešlą į aliejumi išteptą dubenį, uždengti maistine plėvele ir šiltoje vietoje kildinti 60-90 min.
Ant miltais pabarstyto stalviršio iškočioti 0,6 cn storio stačiakampį lakštą, aptepti jį 2 valg. š. sviesto ir apibarstyti 2 valg. š. cinamoninio cukraus.
Susukti į vyniotinį ( jelly roll, deja nelabai įsivaizduoju kas tai yra ), sugnybti galus ir dėti į riebalais išteptą 23 cm ilgio kekso formą. Uždengi plėvele ir leisti dar pakilti iki 2 kartų.
Kepti iki 180C įkaitintoje orkaitėje 40 min. Viršus turi gražiai paruduoti, o pastuksenus turite girdėti tuštumos garsą. Jei viršus ruduoja per daug sparčiai, galima uždengti aliuminio folija ir kepti toliau.
Išimti iš orkaitės, viršų aptepti 1 valg. š. sviesto ir apibarstyti likusiu cinamoniniu cukrumi.

Skonis : 10/10

O taip, tikrai puiku. Pati duona prakvipus cinamono kvapais. Viršus traškus ( ypatingai apibarsytas cukrumi ), o vidus minkštas ir pilnas razinų.
Tikrai patiko )

Reklama
Cinamoninis keksas su razinomis

13 komentarų “Cinamoninis keksas su razinomis

  1. ooo šitas kvepia vaikystės pusryčiais pas močiutę 🙂 Nors, kaip žinia, aš ne saldumynų mėgėja, bet nu šio tai jau tikrai neatsisakyčiau. Čia ir dabar pat 😉

  2. Asta sako:

    Nors aš šio kekso tikrai atsisakyčiau – o ir nepasiūlytų man jo niekas tikriausiai… – noriu pagirt, kad labai minkštai-puriai-gražiai atrodo! 🙂

    O pasižadėjimas nepirkti kulinarinių žurnalų man neatrodo juokingas 😛 Man juokingiau atrodo tai, kad aš, išties labai mylėdama virtuvę, teturiu vos keletą atsitiktinai į rankas pakliuvusų žurnalų ir vos dvi plonytes receptų knygutes 😮

  3. Miglė sako:

    Na va, išsikepiau šiandien. Buvau nusiteikus gan skeptiškai, nes su mieline tešla nedraugauju, tačiau pavyko puikiai! Nepaprastai gardus keksas, ypač patiko traškus cinamoninis viršus :))
    Dėkoju už puikų receptą! 🙂

  4. Alma sako:

    norėjau išbandyti savo pirmą mielinį mielinį pyragą… kadangi paskutinį “Boba“ įvertinot 8, pasirinkau šį… pavyko tiesiog puikiai! Ačiū Jums 🙂

Parašykite komentarą

