Mini ataskaita.

Ir nors aš turiu pilną teisę čia rašyti tai ką aš noriu, ir publikuoti tai ką aš noriu, ir šnekėti apie tai, apie ką aš noriu, ir neskelbti savo nesekmių jei aš nenoriu.

Bet jaučiuosi tarsi laikyčiausių kažkokios sąžiningumo sutarties, ir privalanti papasakoti net apie tai, kas man visiškai nenusiseka.

Varškės štrudelis

Aš reiškiu pagarbą blog’o autorei už tai, kad jai pavyko susitvarkyti su tešla ir įdaru, nes pas mane buvo ‘fail’. Ir tai jau buvo ne štrudelis. Tai buvo mano nemokšiška improvizacija, kuri dėl skanaus įdaro, visai neblogai valgosi ir toli gražu netobula )

Visus įdarui skirtus produktus aš išsukau virtuviniame kombaine, o tai reiškė, jog ten nebuvo jokių gumulėlių, jokių trupinėlių ir viskas buvo tiesiog šilko švelnumo.

Taigi, dėmesio varškės mylėtojai. Dėmesio varškės apkepų mylėtojai )
Siūlau jums pasidaryti varškės masę ( kaip šio štrudelio įdarui ), sukrėsti į indelius/formą ir kepti iki 210C orkaitėje…apie 20 min.

Apkepas gaunasi tiesiog šilkinis, vos ne kreminis ir saldus…bet vis dar varškinis ).

Tai tiek apie nenusisekusį štrudelį.

O dabar būtinai turiu paminėti….

Vištiena  grietinėlės ir grybų padaže

Patiekalas tikrai labai skanus, ir vertas kiekvienos sugaištos minutės ( nors jų tikrai ypatingai daug nesugaišite ). Kaip ir pridurti daugiau nebeturiu ko, nebent tik padėką tastyart šeimininkei už tai, kad dalinasi receptais ).

Na ir galų gale pilnas receptas su nuotrauka :

Vištienos pjausnys su sūriu
Šaltinis : receptinės kortelės ‘greitai, lengvai, skaniai’

4 vištienos pjausnių ( po 150 g )
druskos ir baltųjų pipirų

4 valg. š. kvietinių miltų
2 kiaušiniai
2 valg. š. pieno
2 valg. š. maltų džiūvesėlių
4 valg. š. tarkuoto parmezano
4 valg. š. lydyto sviesto

Vištienos pjausnius nuplauti po tekančiu vandeniu, nusausinti, kiekvieną pjausnį šiek tiek pamušti iš abiejų pusių ir apibarstyti druska bei pipirais.

Miltus suberti į lėkštę, dubenėlyje suplakti kiaušinius, supilti pieną ir įberti druskos. Gerai išmaišyti. Gilioje lėkštėje džiūvėsius sumaišyti su tarkuotu parmezanu.
Pjausnius apvolioti miltuose, nupurčius perteklių pamirkyti kiaušinio plakinyje ir apvolioti džiūvėsių ir sūrio mišinyje.
Kepti gerai įkaitintame svieste. Kiekvieną kepti iš abiejų pusių po 2-3 min. Sudėti ant popierinio rakšluosčio, kad nuvarvėtų riebalai.

Skonis : stiprus 9/10

O dabar visi ( t.y. visos ) kartu pašaukime dėl šių pjausnių.
Daug maž jau prismenu tuos straipsnius, kur ragina nesigundyti ‘traškia vištiena’.
Visų pirma, tai su sviestu kepti man neišdegė. Matyt sviesto daugiau reikia.
Velniai nematė ;D, Diana įpylė aliejaus ir viską labai gražiai iškepė. Ir nepavojingai. Turiu omeny, kad jeigu jie yra kepami tinkamoje temperatūroje, tai viskas bus puiku. O ir aliejus suvilgo tik keptuvės paviršių. Mes juk neverdame jų ‘aliejaus vonelėje’. Labai svarbu, kad temperatūra būtų tinkama. Jei bus per žema, tai riebalai tiesiog susigers į maistą, jei per aukšta, apvalkalas iškeps greičiau, negu mėsa ( todėl turėkite omeny, kad storų muštinių neimkite ).

Ir man viskas labai patiko. Vištiena skani, aiškaus skonio. Nieko įmantraus, bet pietums tikrai tinkama. Traški? Taip. Dalinai. Apvalkalas yra, kas man tikrai patinka.
Spėju, kad kortelės pateisino savo vardą ‘greitai, lengvai ir skaniai’.
Išsisaugau.

Reklama
Mini ataskaita.

Parašykite komentarą

