Maltos jautienos pjausniai.

Jaučiuosi tarsi lenktyniaučiau. Kas garsiau, mano namuose skambantys ’30 seconds to mars’ ar kaimynas, kuris virš manęs gręžia sienoje skyles.

Mane tai nervina lygiai taip pat, kaip duše staigiai pasipilantis karštas vanduo. Nors eik ir galva į sieną daužyk.

Maltos jautienos pjausnys
(kuris paveikslėlyje atrodo kaip pjausnys, o pas mane kaip kotletai)
Šaltinis : receptinės kortelės

1 bandelė
200 g svogūnų
1 valg. š. sviesto
500 g maltos jautienos
1 kiaušinis
1 arb. š. druskos
1/2 arb. š. pipirų
4 valg. š. aliejaus kepimui

Bandelę išmirkyti vandenyje, nuspausti ir sudėti į dubenį. Nulupti svogūnus, vieną supjaustyti ir pakepinti, kol gražiai pageltonuos ( svieste ). Į dubenį sukrėsti keptus svogūnus, maltą mėsą, įmušti kiaušinį, įberti druskos, pipirų pagal skonį ir suformuoti apvalius pjausnius.
Likusius svogūnus supjaustyti žiedeliais ir pakepinti su aliejumi, kol įgaus auksinę spalvą. Išgriebti iš keptuvės ir laikyti šiltai (šio proceso aš nedariau).
Kiekvieną pjausnio pusę kepti po 4-5 min. gerai įkaitintoje keptuvėje su aliejumi. Kai kepsniai apskrus, sumažinti temperatūra ir kepti dar 2 minutes.

Skonis : 8.5/10

Esu iš tų, kurie esant bet kokiai pasirinkimo galimybei tarp kotleto ir kitokio maisto, dažniausiai pasirinks kitokį maistą. Bet šie man pasirodė netgi visai ‘nieko’.

Reklama
Maltos jautienos pjausniai.

Vienas komentaras “Maltos jautienos pjausniai.

Parašykite komentarą

