Ne miltinis.

Aš garantuotai galėčiau pasakyti, jog viskas išėjo nevisai taip, kaip aš tikėjausi. Kaip aš norėjau.
Bet ir neišėjo viskas taip blogai, kaip galėjo išeiti.

Taigi, traukiam morkas, salierus, paprikas, svogūnus, pupeles, lęšius ir t.t. Vos ne 100 proc. sveikas maistas.

Ir kai pamačiau šį pyragą/apkepą ( net ir nežinau kaip tai vadinti ), iš karto jį išsisaugojau. Net nesusimąsčius. Ir persikėliau į dokumentą ‘patys artimiausi’.

Pas mane jis neišėjo taip gražiai ir fantastiškai, kaip tame tinklapyje, iš kurio aš receptą ir pasisavinau.

Dabar dar kartą pažiūrėjau, kad jis ten tikrai į keksą panašus. Įdomu, ar skoniu jis irgi nuo mano skyrėsi?

Ir dar. Visiškai vegetariškas patiekalas.

Vegetariškas apkepas
Vegetarian MeatLoaf

1 salieras, susmulkintas
1 morka, sutarkuota
1 svogūnas, susmulkintas
1 raudonoji saldžioji paprika, susmulkinta
apie 400 g skardinė margųjų pupelių
1 stiklinė raudonųjų lešių ( naudojau standartinius )
1/4 stiklinės (TVP or soy chunks ) kaip suprantu
t.y. sojos dribsniai ( mėsos pakaitalas )
1 stiklinė džiūvesėlių
1 stiklinė tarkuoto Cheddar sūrio
1 valg. š. kečupo
1 valg. š. pomidorų pastos
1 valg. š. kumino – kalendros
1 arb. š. čili paprikos miltelių
druskos
2 1/2 – 3 stiklinės daržovių sultinio/vandens

Lęšius perplauti vandeniu, kol vanduo bus švarus. Užpilti sultiniu ir virti, kol lęšiai bus paruošti.
Sudėti sojų dribsnius ir leisti dar ‘gamintis’ apie 4-5 min., kol dribsniai suminkštės. (Šioje pakopoje masė turėtų tapti ‘košine’, ko pas mane nebuvo. Lęšiai dar buvo puikiai išlaikę savo formą, o ir sojos dribsnių juk susidaro visai nedaug). Įsitikinkite, kad masė neturi skysčio pertekliaus.
Įkaitintame aliejuje apkepti svogūnus su druska, kol suminkštės. Sudėti salierus, morkas ir papriką ir kepti, kol suminkštės. Sudėti kečupą, pomidorų pastą ir prieskonius. Dar trumpai pakepti.
Daržoves kartu su pupelėmis sutrinti į tyrę ( aš susmulkinau iki tikrai smulkių gabaliukų ).
Sudėti viską į lęšius. Kadangi jie jau košiniai, tai jų sutrinti nereikia. ( Ten išeina taip košė + košė. Pas mane buvo lęšiai + smulkiai susmulkintos daržovės ).
Sudėti į masę sūri ir džiūvesėlius. Viską išmaišyti. Jei reikia, dar pagardinti prieskoniais.
Sudėti į riebalais pateptą formą ir išlyginti paviršių.
Kepti iki 180C įkaitintoje orkaitėje apie 1 h ( paviršius sukietėja ). Trumpai ataušinti, išimti ( kaip keksą ! ) , supjaustyti ir patiekti.

Skonis: 8/10

Na pas mane neišėjo toks ‘miltinis’ patiekalas. Man jis labiau primena paštetinę konsistenciją. Nors turiu pasakyti, kad skoniu jis visai nieko ( lęšių ir pupelių gerbėjams, taip kaip šie ingredientai čia tikrai jaučiasi ), bet ateityje aš jį vargu ar darysiu.

Reklama
Ne miltinis.

4 komentarai “Ne miltinis.

  1. o man atrodo skaniai. truputį truputį kažkaip primena senovėje gamintą lęšių-saulėgrąžų ‘pyragą’, tik dargi sūriu užgardintą. va nuotrauka (nekoooookia, prieš pustrečių metų juk) ir receptas (puslapio apačioje).
    žinoki, manau, išbandysiu ir taviškį vis dėlto.

  2. Jule, tikrai nenuvertink savojo )
    Atrodo jis netgi labai neblogai ) Netgi visai gerai. Gerai ;D
    Pirmyn, bandyk.
    Būsi nešališkos nuomonės skleidėja.

  3. sima sako:

    Diana, labai didelis super didelis prašymas. Pažiūrėkite per kompą, kaip paprastas žiūrovas į pirmąsias jūsų visų įrašų foto. Kam tokius luitus – gigantus demonstruoti. Gal taip fotkiname iš visai arti, bet juk tai ne juvelyrų dirbiniai. Iš pirmos fotkės niekad nepavyksta suprasti, kas per monstras ekrane. 2 ar 3 fotkė jau lyg ir nieko, bet negi niekas niekad nieko apie tai neužsiminė. Siūlau pavartyti kitų panašių asmenų įrašus su maisto fotkėmis. Juk maistas iš arti nefotkinamas, gaunasi super šlykštus. Nuolat skaitau jūsų blogą ir vis laukiau, gal kada pasikeis nuotraukų rakusrai, bet matyt toks jūsų pojūtis ir požiūris. Bent jau man tenka atsilošti pažvelgus į 1-as iliustacijas.

Parašykite komentarą

