Suflė su bananais.

Niekada nevalgiau ir negaminau suflė. Todėl…….. tai pirmas kartas kai aš gaminu ir valgau suflė. Todėl……………aš nelabai žinau, koks skonis iš tikro turėtų būti, ir ar aš, bent jau kiek pataikiau į jį.

Ir tai gal būtų tiksliau pavadinti ne suflė su bananais, o bananinis suflė ( ar bananinė? :/)

Suvedus į google naršyklės laukelį ‘souffle’ žodį, aš pamatau labiau iškilusius kepinius, negu maniškis. O gal jis irgi buvo toks, tik nepastebimai susmego. Juk tuo suflė ir garsėja.

Bet kokiu atveju, štai jums receptas :

Suflė su bananais
Šaltinis : Virtuvės paslaptys

5 kiaušiniai (  galite naudoti 3 kiaušinius ir du baltymus, kaip padariau aš )
100 g cukraus
50 g romo
4 bananai
100 g sviesto
100 g maltų džiūvesėlių
50 g ananasų sulčių
1 valg. š. citrinos sulčių

Kiaušinių trynius išplakti su cukrumi ir romu. Sudėti bananus, supilti lydytą sviestą, sultis, suberti džiūvesėlius ir plakti iki vienalytės masės.
Iki standžių putų išplakti kiaušinių baltymus, sudėti į masę ir atsargiai išmaišyti.
Masę sudėti į sviestu pateptas ir cukrumi pabarstytas formeles ( turėkite omeny, kad iki krašto turi likti 1 – 2.5 cm, kitaip suflė gali išbėgti ) ir kepti iki 180C įkaitintoje orkaitėje 35-40 min.

Skonis : 9/10

Aš neįsitikinus, kad man gavosi suflė, bet užtat man tikrai gavosi pyragas 😀 .
Kepiau 4 mažosi formelėse ir vienoj 20 cm skersmens apvalioje formoje. Išėjo bananis pyragas. Drėgnas, švelnaus bananinio skonio ir tikrai lengvos tekstūros. Manau, kad jis tikrai atstojo suflė. Ir taip manau ne aš viena.
Sakau – taip ).

Reklama
Suflė su bananais.

3 komentarai “Suflė su bananais.

  1. Kiek gaminus suflė, niekur nebuvo viso kiaušinio, tik baltymas, tada ir iškildavo, manų suflė, net sugebėjo pabėgt iš indelio 🙂 ir laikydavosi gražiai iškilę, kol nepakabindavai.
    Bananinį irgi gaminau, iš vaikiškų receptų knygelės (iš tos pačios ir manų suflė buvo gamintas), sudetis būdavo pati paprasčiausia: bananai, baltymai, cukrus ir cinamonas. Labai lengvas, purus desertas.

  2. Sugalvojau šiandien jį išsikept, nes daug bananų turiu, kurie prašosi sunaudojami ir galvoju palyginsiu ar pyragas čia, ar suflė. Atsiverčiu užsisaugotą receptą, skaitau produktus ir net keista, kiekiai gal kiek kitoki, bet visi ingredientai tie patys kaip kad mano keptam bananų apkepui iš “Savaitgalo virtuvės“ 🙂 Tik man ten nepatiko džiūvesėliai ir rūgštumas nuo sulčių, taip kad naujų suflė receptų paieškas atidėjau kitiems laikams, o dabar a la bananų uogienės išviriau.

Parašykite komentarą

