Apkepti ryžiai.

Nedrįsčiau sakyti, kad tai tolygu ‘Daring bakers’ bet kažkas kelis kart mažiau ir panašaus tai tikrai.

Šneku apie apkeptus ryžius su česnako ir imbiero skrudučiais.

Bent jau įsijungus tastespotting aš juos ten mačiau ne kartą. Ir aš irgi pasidaviau tai ‘visuotinei manijai’. Aš labai mėgstu ryžius. Ryžius ir makaronus.

Pati čia recepto neperašinėsiu, o tiesiog visus nukreipsiu į žaidimų aikštelę, kur šis receptas jau yra. Aš ir pati sužinojau apie jį būtent iš ten. Ir tik pamačius nusprendžiau, tikrai padarysiu, turint omeny, kad patiekalas nereikalauja nei įmantrių produktų, nei daug laiko.

Skonis : 9/10

Man tikrai patiko. Spėju, kad gal aš biškutį perskrudinau imbierą su česnakais, bet tai niekis. Patiekalas ganėtinai lengvas, bet sotus. Imbiero ir česnako skrudučiai, tai tikrai man buvo kažkas nauja, bet maloniai nauja. O ir keptą kiaušinį aš neprisimenu kada paskutinį kartą valgiau.
Žodžiu, aš laiminga, skrandis ramus. Beabejo, kad receptą pasilieku.

Apkepti ryžiai.

Parašykite komentarą

