Migdolai šokolade.

Aš ir vėl duodu valią tinginiui. Bet tik todėl, kad nuoroda lietuviška.
Pardon.

Kakaviniai migdolai

Skonis: 8/10

Na taip, ant jų irgi nesunku užkibti. Žinot, tą maistą, kurį tiesiog gali sedėti ir nenumaldomai kramtyti.
Riešutai su priedais. Viliojantis dalykas. Sunku atsitraukti.
Ir visgi, nuo cukrintų žemės riešutų atsitraukti kur kas sunkiau. Migdoluose man pagrinde jautėsi kakavos milteliai, ir migdolo riešutas, todėl……. aš tikrai pasigedau pieniško šokolado saldumo. Be to, vanilinis cukrus ir kakavos milteliai man ( kad ir kaip keista ), bet kažkas ne tai.

Migdolai šokolade.

4 komentarai “Migdolai šokolade.

  1. Šiaip vanilinį cukrų galima pakeisti paprastu. Galima ir visai nedėti. Jis tiesiog truputį sumažina kakavos kartumą. O dėl pieniško šokolado…tai galima daugiau dėti 😉

  2. Asta sako:

    Oi, kokie pažįstami tokie “užkibimai ant riešutų”. Migdolai, lazdynai, pistacijos…. Su apvalkalu ar be. Aš net tuos sūrius žemės riešutus (su svogūnais, paprikom, ect…) galiu kapot nesustodama, kaip man skanu! 😀

  3. Ne tiek skanu, kiek užkabinantis tas nuolatinis riešutų kramtymas. Sėfi viena virtuvėje ir iš neturėjimo ką veikti, nudūrus akis į dubenėlį, pradedi kramtyti.
    Žiauriai skamba 😀

  4. Asta sako:

    Mane dažniau tokie dalykai prie kompanijos užklumpa. Maišas riešutų, šioks toks gėrimėlis su laipsniais, įdomus filmas ir… prasideda, niam-gurkšt-niam-niam-gurkšt-niam-niam-niam… ui, kur tas visas maišas?! 😮 😀
    Nors būna ir tokių dienų kaip tu sakai… Jaučiuos tada it savo emocijas valgyčiau.. Don’t like.

Parašykite komentarą

