Linzer cookies.

Aš nemokėjau ir jaučiu, kad iki šiol nemoku rašyti įžangų. Nemoku, nenoriu. Pasakoti apie save aš niekada nebuvau linkus. Sukurti puslapį ‘about’ aš irgi noro neturiu. Šnekėti apie savo kasdienybę, užsiemimus irgi ne.
Jei rimtai, taip ir realiame gyvenime.

Galiu pasakyti tik tiek, jog aš gerai jaučiuosi vakare kepdama sausainius ir bandydama juos nufotografuoti. Apytamsėje virtuvėje. O po to su Picasa pagalba bandyti viską šviesinti.

Galiu pasikartoti, kad kulinarija įdomi, kai tai daro kiti. Jei tai darau aš, tai nuobodu.
Maistas manęs nebedžiugina, aš visada turiu prie ko prisikabinti. Beveik amžiais.
Ir aš noriu pavasario.

Kaip jau supratote, šis įrašas skiriamas sausainiams. Ir ne bet kokiems, o populiariesiems Linzer cookies.
Prisipažinsiu, kad šie sausainiai man visada yra vieni iš pačių mieliausių. Gaminimo prasme. Išpjauti figurėles, o po to jas klijuoti po du. Apibarstyti cukraus pudra ir matyti, kaip ja pasidengia patys sausainiai, o viduriukas, ją sugėręs, lieka skaidriai raudonas.

Sausainiai su aviečių džemu
Linzer cookies

1 1/4 stiklinės migdolų
2 3/4 stiklinės miltų
1 arb. š. cinamono
1/4 arb. š. maltų gvazdikėlių
1/4 arb. š. kardamono
1/2 arb. š. kepimo miltelių
1/4 arb. š. druskos
250 g minkšto sviesto
1/2 stiklinės cukraus
1 kiaušinis
1/2 stiklinės aviečių džemo
cukraus pudros apibarstymui

Migdolus sumalti kartu su miltais. Sumaišyti su prieskoniais, kepimo milteliais ir druska.
Ištrinti sviestą su cukrum. Įmušti kiaušinį ir išmaišyti. Maišant sudėti sausus ingredientus ir užminkyti tešlą.
Tešlą iškrėsti ant miltuoto paviršiaus ir suformuoti stačiakampį, kuris būtų maždaug 2.5 cm storio.  Suvynioti jį į maistinę plėvelę ir dėti į šaldytuvą maždaug 2 valandom.
Iškočioti tešlą ( 1/16″ ?? ) maždaug 0.5 cm storio. Išpjauti sausainius, pusėje jų mažesne formele per vidury išpjauti formines skylutes.  Sudėti ant kepimo popieriumi išklotos skardos ir valandai dėti į šaldytuvą.
Kepti iki 180C įkaitintoje orkaitėje apie 8 min. ( aš kepiau kiek ilgiau ).
Ataušinti.
Apibarstyti cukraus pudra. Ant pusės sausainių užtepti aviečių džemo ir prispausti sausainiais su skylute per vidurį.

Skonis : 9/10

Na manau, gaminant iš Cannelle et Vanille tinklapio, visi tikrai tikisi puikaus rezultato.
Šis toks ir buvo. Sausainiai trapūs ( gal netgi truputį per daug ), maloniai jaučiami migdolai. Viską sujungia ir ‘apvainikuoja’ aviečių džemas, kuris nesuper saldiems sausainiams suteikia ganėtinai nemažai saldumo.

Linzer cookies.

6 komentarai “Linzer cookies.

  1. Spaudžiu dešinę – man panašiai. Ech reikia būti geru filosofu ar turėti sunkų/įdomų/neįprastą gyvenimą, kad galėtum tokių įžangų parašyti.
    Sausainiai atrodo dieviškai – must do sąraše atsidurs labai aukštu numeriu.

  2. Pastebėjau, kad į komentarą dėl įžangų gan smarkiai sureaguota buvo – per daugelį blogų atgarsiai nuvilnijo… Man asmeniškai taip pat tas komentaras dėl įrašų “kepimo” nepatiko! Tvardžiausi tvardžiausi, bet nebegaliu tylėti. Po šimts, taigi kiekvieno blogas jo asmeninis reikalas – ką nori, kiek nori ir kiek nori rašo. Jeigu norėsiu pasipasakoti – dienoraštį užsivesiu, man dėmesio ir guodžiančių komentarų po tortais nereikia… Bet duoti suprasti, kad tokie blogai neva neišgimdyti ir konvejeriniai tai jau lazdelės lankstymas…
    Moralas – tegyvuoja receptai ir kulinarija!

  3. Panašiai daug kam būna su tom įžangom arba ‘about’ pasakojimais. Man irgi nelengva, nors, kai galva pilna minčių ir jos šokinėja, tai ir gaunas kažkas.
    Ir prisikabinėjimas nuolatinis: tai to per daug,tai per sausa, tai per saldu ir tt..siekimas tobulumo nėra blogai, tikrai ne.
    Linzer cookies – taip, puikūs ir smagūs, ir saldūūūs labai.

  4. Alma sako:

    Visada pasidžiaugiu ne tik Jūsų receptais, bet ir nuotraukomis 🙂 Jos puikios! Tokios paprastos ir kartu toookios… gal taiklios.

Parašykite komentarą

