Modifikuota pica.

Aš jau pripažinau, kad blynus kepti ne man.
Talento nėra? Gal.

Bet. Bet. Bet. Štai pas mane neseniai atsirado knygutė ‘Blynai ir vafliai’, kur krūvos pačių įvariausių, beabejo blynų ir vaflių, receptų.

Ir numeris vienas, prie ko aš užkibau, tai buvo ‘Havajų blynas’.

Iš tos serijos, kur blynai yra kepami orkaitėje… arba kepamas vienas didelis blynas ir jis po to supjaustomas į gabalėlius.

Žodžiu, visgi nereikia pačiai stovėti prie plytos.

Havajų blynas
Šaltinis: žurnalo Mano Namai receptai : blynai ir vafliai

Tešlai:
700 ml pieno
300 ml miltų
100 ml avižinių dribsnių
3 kiaušiniai
1/2 arb. š. druskos

Pomidorų padažui:
1 didelis svogūnas
1 skardinė konservuotų pomidorų
1/2 arb. š. druskos
1 arb. š. picos prieskonių

Viršus:
1 didelis prinokęs bananas
200 g lieso kumpio
2 pomidorai
1 mažas indelis konservuotų ananasų
1 arb. š. kario
150 g tarkuoto ementalio/mocarelos sūrio

Priedai:
Gražgarstės arba garbanotosios salotos

Paruošti blynų tešlą ir palikti maždaug 30 min. pastovėti.
Padažui į puodą sudėti smulkintą svogūną, sudėti konservuotus pomidorus, druską ir picos prieskonius. Viską retkarčiais pamaišant troškinti žemoje temperatūroje, kol sutirštės ( apie 20 min.)
Konservuotus ananasus supjaustyti ir sudėti į sietelį, kad nuvarvėtų.
Tešlą supilti į kepimo popieriumi išklotą skardą ( naudojau 28 cm skersmens formą ), ir kepti iki 200C įkaitintoje orkaitėje apie 15 min.
Kumpį supjaustyti plonomis juostelėmis, pomidorus – gabaliukais, bananą – plonais griežinėliais. Nusausinti ananasus.
Išimti pusiau apkepusį blyną ir orkaitę įkaitinti iki 225C.
Pagrindą aptepti dar karštu pomidorų padažu ir sudėti likusius produktus. Užbarstyti kario ir tarkuoto sūrio.
Dėti atgal į orkaitę ir kepti dar 10-15 min., kol sūris išsilydys ir truputį paruduos. Tik neperkepti, nes bus nemalonus skonis.
Patiekti su gražgarstėmis arba salotomis.

Skonis: 9/10

Dėdama produktus, aš galvojau, jog jau į ‘modifikuotą picą’ tai nepanašu. Mat man tai vos jau ne tortą priminė, sudėjus visus produktus.
Įdomu tai, kad išėmus, aš galvojau, kad mano blynas dar visai neiškepęs, o iš tikro taip ir turėjo būti. T.y. kalbu apie konsistenciją, o ne apie tai, kad jis turi būti neiškepęs.
Taigi, kaip jau sakiau, įdomu tai, kad pagrindas gerokai primeną švelnaus skonio omletą, o ant viršaus visa maišalynė kumpio, sūrio, ananasų ir taip toliau.
Asmeniškai aš likau netgi labai patenkinta šiuo apkepu. Beabejo, kad jis labiau būtų panašus į picą, reikėtų per pus mažinti įdaro produktus…bet tokiu atveju, omletas būtų pats pagrindinis, o kai jis visas kaip tortas, tai visi skoniai pasiskirsto tolygiai.
Ir labai puikiai. Ir ne man vienai, visiems taip.
Vienintelis dalykas, ką aš keisčiau, tai kitą kartą kepčiau kvadratinėje formoje, kad tai iš tikro labiau primintų apkepą, o ne omletinę picą – tortą.

Sakau, beabejo, taip.

Reklama
Modifikuota pica.

2 komentarai “Modifikuota pica.

  1. Aš irgi ne per seniausiai įsigijau šitą knygą, daug kas akį traukia, o pirmiausia tai tie orkaitėje kepti blynai.. Mano rezultatas buvo visiškai “prisvilęs“ – išbandžiau blyną su obuoliais, berods… tai gavos kažkos baisus, beskonis, guminis dalykas 🙂 Bet va, kad jau giri Havajų blyną, reikės ir man vėl šitą knygą atsiversti, išbandyti, kad išsiaiškinčiau, ar aš šių blynų nemėgstu, ar kepėja bloga esu, ar tiesiog “ne mano diena“ buvo ir taip neskaniai man tada gavos! 🙂

Parašykite komentarą

