Aguonų ir morengų tortas su karameliniu kavos kremu.


Sėdžiu ir mastau, kodėl gi man gavosi tokios prastos nuotraukos.
Mastymas nei kiek nepadeda.

Jei kas nors būtų matęs, kaip aš dariau šį tortą. Kaip retkarčiai plūsdavausi, o po to užsiiminėdavau savitaiga ir įtikinėdavau save, kad mano nuotaika tiesiog puiki.
Tikrai. Viskas gerai.

Ko aš tikrai mokausi, kad turbūt nieko nėra bjauriau, nei gaminti skubant.

Morengų ir aguonų tortas su karameliniu kavos kremu

Skonis: 10/10

Taip pasirodė man, taip pasirodė visiems.
Beabejo, nesklandumų buvo, klaidų buvo, bet… gaminam ir mokomės.

Reklama
Aguonų ir morengų tortas su karameliniu kavos kremu.

3 komentarai “Aguonų ir morengų tortas su karameliniu kavos kremu.

Parašykite komentarą

