Vištienos ir brokolių sriuba.

Kurią aš tikrai seniai jau norėjau išbandyti.
O paskutiniu metu, aš tiesiog pradėjau žvėriškai ilgėtis sriubos pietums.

Taigi į dienos šviesą išsitraukiau kitas, dar nebandytas sriuba.

Ieškokime naujų atradimų.

Vištienos-brokolių sriuba
Šaltinis: Mano namai ‘Geriausi receptai’ ( aš taip spėju, nes lapas voliojasi atskirai )

1 valg. š. aliejaus
400 g vištienos filė
1 l vandens
1 vištienos sultinio kubelio
100 g rudųjų ryžių
1 poro
1 nedidelio brokolio
2 valg. š. sojos padažo
100 g šaldytų/šviežių špinatų

Pakaitinti puode aliejų. Įdėti juostelėmis supjaustytą vištieną ir kelias minutes pakepinti. Supilti karštą vištienos sultinį, ryžius ir virti, kol ryžiai suminkštės.
Sudėti smulkintą porą, nupjautus brokolio žiedynus. Pavirti dar 5 min.
Įpilti sojos padažo ir sudėti špinatus. Leisti dar kartą užvirti ir nukelti nuo ugnies.

Skonis: 10/10

Nežinau ar tai lėmė tai, kad aš jau buvau alkana. O gal skani duona?
Visgi gal tai, jog buvau alkana.
O sriuba tikrai skani.
Išskyrus tai, jog valgai, ir žinai… kad valgai sveikai, jos skonis taip pat puikus.
Sultinio kubelis jau atstoja visus prieskonius, o porai, špinatai ir brokoliai, tikrai nesukuria įspūdžio, kad ‘žalumos’ ten per daug ( įspūdį sudaro tik vaizdas :D).

Siūlau? Manyčiau, kodėl gi ne.

Reklama
Vištienos ir brokolių sriuba.

2 komentarai “Vištienos ir brokolių sriuba.

  1. Užbaksnos tave snobai ir natūralistai už tą sultinio kubelį… 😉

    Bet visumoje skamba (sic!) skaniai. 🙂 Ir bent jau žinosiu, kur brokolius dabar grūsti… 😀

Parašykite komentarą

