Blynas su varške.


Aš man rodos tikrai esu minėjus, kad blynų kepimas nėra mano stiprioji pusė.
Bet tokie išradimai, kaip orkaitėje kepami blynai. O taip, o taip..

Aš tikrai pasirašau.
Tešlą padaryti… standartiškai. Tik vietoj stovėjimo prie keptuvės ir prašymų nežinia ko, kad blynas gražiai apsiverstų, viską supilam į formą ( šiuo atveju netgi į standartinę orkaitės skardą ), ir kepam.
Kepam didelį blyną, supjaustom, ir turi… daug, norimos formos blynukų.

O valgom. Valgom viską taip pat.

Blynas su varške
Šaltinis: žurnalo mano namai receptai: blynai ir vafliai

3 kiaušiniai
900 ml pieno
450 ml miltų
2 valg. š. cukraus
1/2 arb. š. druskos
3 valg. š. sviesto
250 g varškės
margarino skardai patepti

2 kiaušinius ištrinti su cukrumi. Supilti pieną, miltus ir druską. Įmaišyti išplaktą vieną kiaušinio baltymą.
Tešlą palikti 30 min. pastovėti.
Ištirpinti sviestą, kiek ataušinti ir išsukti su kambario temperatūros tryniu. Įmaišyti varškę.
Pieno ir varškės masę maišyti iki vienalytės masės.
Viską supilti į margarinu išteptą skardą ir kepti iki 225C įkaitintoje orkaitėje 30 min.

Skonis: 10/10

Net ir pačiai nesitiki.
Anksčiau man dažniausiai gaudavosi kiek guminiai blynai. Na, arba jie tokiais tapdavo sekančią dieną.
O čia ne, čia ne.
Net ir sekančią dieną juos valgant, jie minkšti, be peilio pagalbos ( tik su šakute ), nuostabiai atsipjauna, o ir skonis jų.

Na. Blynai. Blynai su varške ).

Reklama
Blynas su varške.

2 komentarai “Blynas su varške.

  1. Asta sako:

    Tai bent blynas, Diana 😀 Toks jau rimtas… gigantas.
    Nelabai, tiesą sakant, jį įsivaizduoju, bet kad variantas įdomus, tikrai nepaneigsi 🙂

  2. Diana sako:

    Garantuotai taip 🙂
    Siūlau ir tiems, kas mėgsta blynus keptuvėje kepti, ir tiems kas nemėgsta.
    Abejoju, ar bus tų, kurie pasigailės jį darius.

    Tebūnie, Asta, smalsumas nugali )

Parašykite komentarą

