Gėrimai.

Įmantrus Starbucks kavos kokteilis gali sueiti ir už pietūs.
Taip, taip, tikrai.

Toliau keliaujant kavos tema, bet nuklystant nuo Starbucks iki mano namų, koks nors mini kokteilis, arba didelis puodelis šaltos kavos man irgi vos ne atstoja pietus.

Ir vat aš pradedu nervintis, kaip alkana nusipirkau mini batoną su kalendra Iki parduotuvėje, o dabar, maždaug jau antrą valandą iš eilės nežinau, ar mintis pasidaryti sumuštinį mane vis dar vilioja.

Aš šeimoje esu vienintelis varškės apkepo kepėjas.
Vieną kartą iškepiau, išrankiausias ir jauniausias šeimos narys – jaunesnė sesuo, jį pavadino geriausiu apkepu, pareiškusi mamai, kad ji kepti jo nemoka, ir nuo šiol, varškės apkepo gaminimas yra mano, ir tik mano pareiga.
Atiduodant pagarbą mokyklai, ji ir namie varškės apkepą valgo su kondensuotu pienu.
Oficialiai jo namie nebuvo, bet mat jos iškniso mano toli nukištą vieną skardinę.
Taip, man patinka turėti namie skardinę kondensuoto pieno nenumatytiems atvejams.
Dabar man ją pažadėjo atpirkti.

Bet ir vėl grįžtant prie kavos temos, jei mes turim atidarytą kondensuoto pieno skardinę, tai galim greit ir tyliai išbandyti kai kuriuos gėrimus, kur reikia 1 ar 2 arbatinių šaukštelių kondensuoto pieno. Taip, tik pagardinimui.

Mėtinė gaiva
Šaltinis: Iki leidinys ( deja, neprisimenu kuris )

stiklinės atvėsusios stiprios kavos
2 arb. š. kondensuoto pieno ( norint saldžiau, dėti daugiau )
mėtų šakelė
ledukai

Ledukus sugrūsti su mėtomis.
Kavą išmaišyti su kondensuotu pienu ir užpilti ant ledukų.

Skonis: 8/10

Tai kažkas panašaus į Vietnamo (? ) /Vietnamietišką kavą.
Tik ji daroma be mėtų, rodos.

Bet kas užkliuvo. Visų pirma, manyčiau tikrai kondensuoto reikia daugiau.
Žinot stiprią kavą, ledukai kiek ištirpsta į vandenį, gaunasi stipri, kiek vandeniu skiesta kava. Ir tokio kiekio kondensuoto pieno čia tikrai neužtenka.
Sakau aš, kuri arbatą geria be cukraus, o kavą stiprią ir be pieno bei cukraus, taip kad šioje srityje ‘saldžiukas’ toli gražu nesu.
Bet gėrimas garantuotai gaivinantis. Labai gaivinantis. Daaaug ledukų. Oi, daug ledukų.

Reklama
Gėrimai.

Parašykite komentarą

