Mėlynių ir jogurto tortas.

Jogurtinis mėlynių tortas
Blueberry and yoghurt torte

Biskvitui:
3 kiaušiniai
3 kiaušinių tryniai
150 g cukraus
1 arb. š. romo
3 kiaušinių baltymai
2 valg. š. cukraus
2/3 stiklinės persijotų miltų

Formą ištepti riebalais ir iškloti kepimo popieriumi.
Išplakti kiaušinius, trynius ir cukrų iki šviesios ir purios masės. Įplakti romą.
Kiaušinių baltymus plakti kol suputos. Plakant sudėti 2 valg. š. cukraus ir plakti iki standžių putų.
Atsargiai į kiaušinių masę įmaišyti persijotus miltus. Sudėti 1/4 baltymų, po to atsargiai įmaišyti likusius baltymus.
Tešlą sukrėsti į 35×45 cm formą.
Kepti iki 230C įkaitintoje orkaitėje, kol gražiai paruduos ( 7-10 min.).

Ataušinti formoje. Supjaustyti į 3 lygius stačiakampius 35×15 cm.

Kremui:
250 ml plakamosios grietinėlės
300 ml jogurto
2 valg. š. cukraus pudros
300 g mėlynių
5 g želatinos

Želatiną išbrinkinti mažame kiekyje vandens. Ištirpinti.
Mėlynes apibarstyti cukraus pudra.
Grietinėlę išplakti ir sumaišyti su jogurtu ir želatina. Dėti į šaldytuvą. Kai masė pradės standėti, atsargiai įmaišyti mėlynes.
Ant pirmojo papločio paskirstyti 1/3 kremo. Susloksniuoti likusius papločius.
Bent jau 2 valandom, o geriausiai – nakčiai tortą dėti į šaldytuvą.

Skonis: 9.5/10

Jis tiesiog pasakiškai lengvas.
Mama pavalgius atėjo ir pasakė kad ‘visgi, taip, man tikrai labiausiai patinka biskvitiniai tortai’. Šiuo ji liko tiesiog sužavėta. Ir netgi netrukdo tai, kad kremo masėje cukraus beveik nėra, mat saldūs biskvitai kompensuoja ir jis pasakiškai minkštas, lengvas, neriebus ir švelnus.

Reklama
Mėlynių ir jogurto tortas.

10 komentarų “Mėlynių ir jogurto tortas.

  1. Ėėėėjjjjj! Tai AŠ kai kur registruojuos kaip daliam, bet apie blueberries komentaras ne mano!
    Beje, jis mane irgi nustebino, negalėjau patikėt. Internetas beveik patvirtino mano bendravardės žodžius, bet suieškojo dar kelis milijonus taip pat klystančių, kaip mes, taip kad kai randi receptą su “blueberries“, iš tiesų nebeaišku, kas turėta omeny

  2. Diana sako:

    Ir visgi, iš kitos pusės, receptą su ‘bilberries’ aš iš viso neturiu, kas kaip suprantu, reiškia, jog jos naudojamos kur kas rečiau.
    Bet bent jau man, mėlynių gauti yra kur kas lengviau negu šilauogių, o ir patiekalai nusisekė )

  3. Man rodos daugelis painioja šilauoges su mėlynėmis ir vadina vienodais vardais. Nes pas ką šiluogės įprastos uogos apie mėlynes net negirdėję ir atvirkščiai. Kiek esu bandžius receptų ir šilauogės keičiau mėlynėmis ir atvirkščiai, visi puikiai pavyko, o šis tortas su mėlynėmis turėtų būti netgi skanesnis ir išvaizdesnis.
    Beje, vienoje iš mano knygų, parašyta, jog kiti blueberry vardai yra blaeberry, bilberry ir whortleberry, pagooglinus išmeta ne tik mėlynių nuotraukas

Parašykite komentarą

