Blynai su slyvomis.

Aš garanuotai tikrai nepamirštu, kad jau skaičiuoju paskutines vasaros dienas.
Akimirkomis sėdint ant suoliuko, aš užsimerkus mąstau, kad ji galėtų dar užtrukti.
Bet dažniau aš noriu rudens. Daugiau darbų, daugiau užsiėmimų.
Jokios sąžinės graužaties, kad geram orui esant aš sau leidžiu niekur nosies nekišti iš namų, kai visi aplink bruzda, gyvena, juda ir šiaip užsiema savo geresnės ateities formavimu. O aš ne. Aš pasyvumu užsiemu. Tiesiog netinkama diena panašaus pobūdžio darbams pasitaiko.
O ir rudens pradžia, turbūt vienas iš pačių nuostabiausių laikų….. ne. Vienas iš pačių nuostabiausių dalykų. Neapsiribokim tik laiku. Dalykų.

Aš ilgai laukiau vasaros. T.y. aš svajojau apie tuos vakarus, kai vidurnaktį eisiu namo, vis dar lengvai apsirengus, o aplink ramuma ir žiogų čirškimas.
Taip, labiausiai aš laukiau žiogų čirškimo naktimis.
Ir tik visai neseniai eidama aš į juos atkreipiau dėmesį. Visai neseniai. Ir garsiai visiems, buvusiems šalia manęs pareiškiau, kad štai, štai dėl ko aš mėgstu vasarą.

IAMX – The Great Shipwreck Of Life

Fotoaparatas greitai grįš į rankas rudens pasitikt.

Blynai su slyvomis
Šaltinis: Virtuvės paslaptys 2009 ruduo

800 g slyvų
2 valg. š. sviesto
4 kiaušiniai
200 ml pasukų
150 g miltų
1 valg. š. kepimo miltelių
1-2 valg. š. cukraus
žiupsnelis druskos
aliejaus

Slyvas perpjauti pusiau, išimti kauliukus ( jei jos didelės, supjaustyti griežinėliais ). Ištirpinti sviestą ir lengvai ataušinti.
Kiaušinius išplakti su pasukomis, įmaišyti ištirpusį sviestą.
Miltus, kepimo miltelius, cukrų ir druską išmaišyti. Įmaišyti į kiaušinių masę.
Maždaug 24 cm skersmens keptuvėje įkaitinti aliejų, supilti 1/4 tešlos, įspausti 1/4 slyvų puselių ir apkepti. Po to atsargiai apversti ir kitą pusę kepti dar 2-3 min., ant nestiprios ugnies.
Padėti šiltai, kol kepsite likusius 3 blynus.
Apibarstyti cukraus pudra ir apšlakstyti klevų ir kitokiu sirupu.

Skonis: 9/10

Na žinot. Blynai su slyvomis. M?
Patys paprasčiausi blynai, bet slyvos, ir jų patiekimas ( t.y. kad jie per visą lėkštę ), kaip mat juos padaro vertais ypatingų pusryčių.
Patys blynai vos ( beveik nepastebimai ) salstelėję, slyvos – rūgštelėjusios, cukraus pudra ir sirupas saldūs.
Visai neblogai, ha?

Reklama
Blynai su slyvomis.

Vienas komentaras “Blynai su slyvomis.

  1. „Jokios sąžinės graužaties, kad geram orui esant aš sau leidžiu niekur nosies nekišti iš namų, kai visi aplink bruzda, gyvena, juda ir šiaip užsiema savo geresnės ateities formavimu. O aš ne. Aš pasyvumu užsiemu. Tiesiog netinkama diena panašaus pobūdžio darbams pasitaiko.“
    Skaičiau ir galvojau, kad kažkas išlupo dalį manęs ir sukišo wordpress’an. Iki skausmo.

    Tik, miela mano, užsiimti.

Parašykite komentarą

