Melionų granita.

Aš puikiai suvokiu, kad granitos viešpatavimas jau užgesęs. Bent jau kol kas. Kartu su +25 laipsnių temperatūra.
Bet. Bet. Bet nėra. Aš gaminau, aš publikuoju.
Tokia politika.

Melionų granita
Šaltinis: Iki virtuvės leidinys

100 g cukraus
125 ml vandens
1 saldaus ir gerai prinokusio meliono
1/2 citrinos sulčių

Sumaišyti cukrų su vandeniu. Virinti, kol cukrus ištirps ir dar pavirinti 5-8 min., kad sirupas kiek sutirštėtų.
Melioną nulupti, išimti sėklas ir jo minkštimą sutrinti plaktuvu.
Dubenyje sumaišyti trintą melioną, citrinos sultis ir atvėsusį sirupą.
Masę sudėti į uždaromą indą ir dėti į šaldytuvą.
Retkarčiais išimti ir pamaišyti viską šakute, kad granita tinkamai sušaltų.

Skonis: 7.5/10

Blanku.
Jeigu dažniausiai valgant granita aš pirma pagalvoju apie vaisių, o po to apie sušalusio vandens gabaliukus, tai čia pirma pagalvoji apie sušalusios vandens gabaliukus, po to dar kartą apie sušalusio vandens gabaliukus ir tik po to apie melioną.

Melionų granita.

2 komentarai “Melionų granita.

  1. Šis receptas ir mane domino. Supratau, geriau nebandyt 🙂
    Ačiū, kad rašai ir apie ne visai nusisekusius valgomus dalykus 🙂

    P.S. o apie ledus reik rašyt bet kuriuo metų laiku. Turiu aš tokį ledų tortą išsaugojus draftuose, bet gi irgi svarstau, kad gal NEBEsezonas… Imsiu ir paskelbsiu pirmam sniegui padengus gatves :))

  2. Diana sako:

    Jurgita, prašom.
    Be tik naudinga 😉

    Suprantama, beabejo, kad pati granita priklauso nuo meliono. Galbūt čia ir reikėjo tokio, kuris pradėtų tekėti ir vos ne tižti nuo prinokimo pjaustomas.
    Maniškis man pasirodė tikrai neprastas, nors toli gražu ir netižo.
    Bet deja, rezultatas nepateisino mano lūkesčių, kaip sako )

    Taip, teisingai. Ypatingai, turint omeny, kad šildimas bus įjungtas. Kai namuose šilta, tai ir ledus galima valgyti )
    Savotiška akcija atrakcija, sakyčiau.

Parašykite komentarą

