Morkų sriuba.

Labiausiai aš mėgstu, kai rankos šiltos. Ir man nereikia niekur skubėti. Kai aš dar ne alkana.

Tik tada man gaunasi ramiai ir sėkmingai pagaminti pietus. Netgi jeigu kalba ir eina apie elementarios sriubos virimą.
Priešingu atveju kiekviena šiukšelė, kiekvienas peilio slystėjimas link sušalusių pirštų mane pykdo. Ir erzina.

O mano rankos retai būna šiltos.
Kaip ten sako. Kieno šaltos rankos, to karšta širdis. M? Nesigilinau į tai, ateities planuose to irgi nėra. Tebūnie tai tiesiog paguoda, kai jeigu tavo rankos šaltos, dar ne viskas prarasta.

Aš už tą trumpą laiką, kai neskubėdama galiu viską daryti. Kai po kelis kartus sriubai verdant aš galiu atidaryti dangtį ir ją pauostyti. Ir ne dėl to, kad taip reikia, o dėl to, jog tiesiog taip norisi.
Ir tas kvailas mano gomūrio atradimas, kad ką tik išvirtos sriubos temperatūra kur kas aukštesnė, nei verdančio vandens užplikyti arbatai. Pastaruoju aš retai nusideginu. O maistu dažnai.
Arba pas mane taip šalta, kad arbata akimirksniu ataušta.

Morkų sriuba
Šaltinis: Geriausi receptai

4 morkų
300 g jautienos/veršienos faršo
2 svogūnų
2 pomidorų
2 valg. š. sviesto
1/2 arb. š. druskos
1/2 aitriosios paprikos ankšties
500 ml sultinio
400 ml pieno

Supjaustyti svogūnus ir morkas ( galima stambiai sutarkuoti ). Į troškintuvą įdėti sviesto ir pakepinti morkas, faršą ir svogūnus. Įdėti smulkintą aitriąją papriką, pomidorus, druską, prieskonius, supilti sultinį. Uždengti ir virti apie 15 minučių. Supilti pieną, užvirinti.
Prieš patiekiant galima užbarstyti tarkuoto fermentinio sūrio.

Skonis: 9/10

Užkliuvo tik vienas dalykas. Labai užkliuvo.
Kai supyliau pieną, sriuboje iš karto išsiskyrė riebalai. Ir vizualiai, ir juntamai. Nors kiek aš žinau, jautienos faršas nėra riebus, bet štai taip ėmė ir atsitiko. Iš kitos pusės, gerai sriuba ( kitą dieną ) pašildžius, tai nėra stipriai juntama. Be to, manau, kad tai dar priklauso ir nuo žmogaus. Pati jaučiu ir nedidelius kiekius riebalų, kurie kitiems visiškai netrukdo.
Nepaisant to, sriuba labai vykusi.
Gausu daržovių, ryškus ir aiškus skonis. Švelniai besikandžiojanti paprika labai greitai sušildo ir pakili šią sriubą iki rimto pietų patiekalo.
Sakau taip.

Reklama
Morkų sriuba.

2 komentarai “Morkų sriuba.

Parašykite komentarą

