Pieniškas mango gėrimas.

Ką aš galėčiau pasakyti.
Aš galėčiau PAREIKŠTI, kad man tikrai labai patinka, kai žmonės pradeda spėlioti faktus apie mane.
Tarkim, koks mano zodiako ženklas.  Ir tai būtų dar įdomiau, jeigu spėliotų žmonės nors kiek nusimanantys jų charakteriuose ir šiaip, bent jau žinotų, koks ženklas po kokio eina.

Mango atole
Mango atole

1 l ( 4 stiklinės ) vandens
350 ml sterelizuoto pieno
1 cinamono lazdelė
3 valg. š. kukurūzo krakmolo
1 mangas, supjaustytas
1/4 stiklinės cukraus
‘Garam masala’ prieskonių mišinio

Sutrinti mango minkštimą su 1 stikline vandens.
Užvirinti vandenį, pieną, mangą ir cinamoną ant vidutinės ugnies.
1/2 stiklinės vandens išmaišyti krakmolą. Užvirus vandeniui supilti krakmolo mišinį, suberti cukrų ir virti, nuolat maišant, 15 min.
Patiekti karštą, paviršių apibarsčius Garam Masala prieskoniais.

Skonis: 7.5/10

Į pavadinimą įtraukti žodį mangas yra kiek per skambu, mat aš jo čia iš viso nepajaučiau.
Tai yra salstelėjęs, kiek vandeniu praskiestas ( nes skonis blankesnis negu tiesiog pieno ) tirštas pieno gėrimas.
Šildantis? O taip. Karšta arbata, kava, pienas ir vanduo irgi šildantys. Su atitinkamais prieskoniais jie gali būti ir uždegantys.

Reklama
Pieniškas mango gėrimas.

Parašykite komentarą

