Vengriška grybų sriuba.

Aš einu link to, kad pradedu ‘nebegalėti’ be sriubos.
Aš pagalvoju apie pietus, aš pagalvoju apie sriubą.
Visur ir visada.

O žinot, kai taip trokštamas patiekalas dar ir pavyksta.
Aš norėjau sriubos, aš gavau sriuba. Aš norėjau skanios sriubos, aš gavau fantastišką sriubą.

Aš džiaugiuosi, kad jų yra tokia įvairovė. Sriuboms – pirmenybė.
( Išplaukia vaizdas, kai vaikystėje, EILINĮ kartą valgydama sriuba aš pareiškiau, kad kai užaugsiu, sriubos iš viso nevalgysiu ).

Vengriška grybų sriuba
Hungarian Mushroom Soup

1 valg. š. alyvuogių aliejaus
1 didelis svogūnas
500 g smulkintų grybų
2 stiklinės daržovių sultinio
4 arb. š. smulkintų krapų
1 valg. š. saldžiosios paprikos miltelių
1 valg. š. sojų padažo
1 stiklinė pieno
3 valg. š. miltų
druskos, pipirų
4 arb. š. citrinos sulčių
1/2 stiklinės grietinės

Svogūnus apkepti įkaitintame aliejuje ant vidutinės ugnies, apie 5 min.
Sudėti grybus ir kepti dar apie 5 min.
Supilti sultinį, sudėti krapus, paprikos miltelius ir sojų padažą.
Sumažinti ugnį ir uždengus virti 15 min.
Sumaišyti miltus ir pieną. Mišinį supilti į sriubą, išmaišyti ir dar virti 15 min.
Įmaišyti druską, pipirus, citrinos sultis ir grietinę. Uždengti, truputį pakaitinti 3-5 min., bet neleisti užvirti.
Patiekti.

Skonis: 10/10

Labiau ‘grybiškesnės’ sriubos įsivaizduoti ir negalėjau, pačia geriausia šio žodžio prasme.
Jeigu jūs tikrai norėtų įtikinti esant kažkokį maisto produktą grybų skonio ir kvapo, jis turėtų kvepėti taip, kaip ši sriuba, jis turėtų būti tokio skonio, kaip ši sriuba.

Vengriška grybų sriuba.

3 komentarai “Vengriška grybų sriuba.

  1. Asta sako:

    O aš va kaip tik – atvirkščiai, rodosi, šimtą metų galėčiau gyventi be sriubos ir visiškai jos nesiilgėti. Žinau, negerai, bet o ką daryt? 🙂
    Bet šitą noriu pagirti ir jaučiu, kad man patiktų, skamba skaniai 🙂

Parašykite komentarą

