Savaitės pyragas: Brownie

Esu iš tų, kurie nesuvalgo visos plytelės šokolado, todėl kaip pas kokį kurmį jos kaupiasi ir po to aš jas panaudoju kepimui.
Aš tai vadinu ‘gera investicija į ateitį’.

Jos guli netgi ne virtuvėje. Mano kambaryje, atsidarant didžiąją šviesiai rudą komodą, prie pat galinės sienos, šalia plaukų tiesintuvo.

Dalis bare, tarp krūvos arbatų.

…………………………………………………..

Aš mėgstu šokoladą, tik toli gražu nejaučiu jam didelio poreikio.

Lazdyno riešutų ir cinamono brownie
Cinnamon Hazelnut Brownies

1 stiklinė miltų ( all – purpose )
3 valg. š. nesaldžių kakavos miltelių
1 1/4 arb. š. cinamono
1/2 arb. š. kepimo miltelių
1/2 arb. š druskos
113 g nesūdyto sviesto
120 g juodojo šokolado + papildomai viršui
1 stiklinė cukraus
1/3 stiklinės Nutellos
2 dideli kiaušiniai, kambario temperatūros
1 arb. š. vanilės pastos/ekstrakto
1/4 stiklinės kapotų lazdyno riešutų

Orkaitė – 190C.
20×20 cm formą iškloti kepimo popieriumi ir ištepti jį riebalais.
Sumaišyti miltus, kakavą, cinamoną, kepimo miltelius ir druską.
Sviestą ištirpinti ant vidutinės ugnies, nuimti nuo ugnies, sudėti šokoladą ir maišyti iki vienalytės masės.
Mikseriu gerai išplakti tirpintą šokoladą ir cukrų. Sudėti Nutella, kiaušinius, vanilę. Sumažinti mikserio greitį ir plakant palaipsniui sudėti miltų masę.
Visą tešlą iškrėsti į formą, paviršių išlyginti, apibarstyti šokolado gabaliukais ir kapotais riešutais.
Kepti 30 min., kol kraštai iškils. Neperkepkite, nes kitaip brownie gali tapti sausi.
Išimti, ataušinti ir supjaustyti.

Skonis: 9.5/10

Moist. Patys brownie labai turtingi skoniu. Ypatingai jaučiamas, čia labai vietoj, Nutellos prieskonis. Jų viduriukas drėgnai sausas ( žinot, ne tada, kai jie tarsi prisigėrę kaip kempinė skystymo, bet tada, kai jie sausi, standūs, bet drėgni ir tirpstantys).
Cukraus toks kiekis netrukdo, nors nuryjant paskutinį kasnį yra jaučiamas labai lengvas gerklės perštėjimas nuo saldumo. Manau tai cukraus dėka. Jo galbūt galima ir kiek pamažinti.

Reklama
Savaitės pyragas: Brownie

8 komentarai “Savaitės pyragas: Brownie

  1. Asta sako:

    O kad man taip, kad man taip, kad man taip.. Pas mane dažniau situacija su šokoladu kitokia – nusiperku plytelę kepiniams, bet… kai sumąstau kepti, reikia pirkt iš naujo, nes tos akimirkos anoji nesulaukia. Nebent tai juodas šokoladas, tada viskas ok 🙂

    O brownie aš tiesiog dievinu, šitas irgi atrodo nerealiai! Dedu didelį pliusą ir bent virtualiai čiumpu gabalėlį :))

    1. Diana sako:

      Pas daugelį merginų taip )
      O aš. Išimtis kažkokia. )

      Ir kaip tik, jei valgyti, tai 8 kartus iš 10 pasirinksiu mieliau juodą šokoladą, nei tarkim pienišką )

      Aš tikėjausi, kad jau kas jau kas, o tu įvertinsi ).
      Prašom, vaišinkis, nors ir dviem 😉

  2. Pas mane situacija kaip ir pas Astą – tada geriau perku iškart dvi arba perku tą konditerinį – jį tik ypatingais atvejais vieną griaužčiau 😀
    Reiktų ir man brownie pabandyt iškept, nes žiū populiarus ir kaip matau nesunkiai pagaminamas 🙂

    1. Diana sako:

      O aš su konditeriniu iš viso dar gaminus nesu.
      Bet kaip nors, kai namuose nebebus šokolado, aš būtinai pamėginsiu ).

      Žinai dėl ko populiarūs?
      Lengva+ greita+ labai skanu = labai populiaru

  3. O aš panašiai kaip ir Diana – labiau mėgstu pirkti šokoladą ir iš kiekvienos plytelės vos po keletą gabalėlių suvalgyti 😉
    tad dažniausiai jis pas mane irgi kaupiasi…
    va, čia netgi Turkijoje guli trys su puse lietuviško šokolado 🙂

  4. duonosirzaidimu sako:

    O aš apskritai šokolado nevalgau, todėl ramia širdim perku kepiniams (jei tik mano žmogus slaptavietės neaptinka :))

    Puikiai atrodo. Seniai ką bekepiau šokoladinio, nes, nors šokoladas namuos ir valgomas, šokoladiniai gaminiai – ne ypač 🙂

Parašykite komentarą

