Apelsinų skonio arbata.

Jie tai vaidina kankinimu, aš tai vadinu, linksminimusi.
Jie tai vaidina savo kankinimu, aš tai vadinu savo linksminimusi.

– Ką tau nupirkti?
– Nustebink mane ir išrink savo nuožiūra.

Apelsinų arbata
Šaltinis: Virtuvė  nr 1-2 (10 )

4 apelsinai
1 cinamono žievelė
7-8 gvazdikėliai
2 pakeliai juodosios arbatos
2 valg. š. medaus

Apelsinus nuplauti.
Į vieną susmeigti gvazdikėlius, cinamono žievelė, įdėti į aukštą ir siaurą puodą, užpilti 750 ml vandens ir užvirti.
Palikti 15 min.
Perkošti, pašildyti, idėti arbatos pakelius ir palikti 5 min.
Išspausti sultis iš likusių apelsinų ir supilti į arbatą.
Įdėti medaus ir patiekti.

Skonis: 8.5/10

Malonaus skonio, ne per saldi ( geriantiems arbatą su cukrum, medaus kiekį reikėtų didinti ). Jaučiamas citrusų prieskonis ir medaus kvapas, kas asmeniškai man, nėra labai malonus, jei jis ne harmonizuoja su kalėdiniais prieskoniais.

Reklama
Apelsinų skonio arbata.

4 komentarai “Apelsinų skonio arbata.

  1. Asta sako:

    Nors aš tradicinių arbatų, tokių kaip mėtų ar žalioji, šalininkė, šios puodelio tikrai neatsisakyčiau 🙂 Kvepia Kalėdomis…

Parašykite komentarą

