Savaitės pyragas: Migdoliniai Kruasanai.

Kartais būna dienų, retai savaičių, kai aš tiesiog jaučiausi spaudžiama ir vejama.
Tada aš atsisėdus matau save kaip pakeleivį požeminiame metro, o mano visą gyvenimą ir lemtį tuos nenumaldomai skubančius traukinius.
Skubančius pro mane. Ir į mane nekreipiančius jokio dėmesio. O bet kokia galimybė kažką sustabdyti susiveda į baimę likti nutraukta kokia nors galūne.
O aš save tiesiog nuraminu, kad viskas tuoj baigsis ir savaime susitvarkys, jeigu aš jokių išeičių nematau. Nei aš pabėgsiu nuo savęs ir savo gyvenimo, nei jis kur nors dėsis nuo manęs.
Kaip gi mes vienas be kito.

Tada prasideda bemiegės naktys ir viltys, kad man greitai pavyks atsikratyti nereikalingo bagažo.
Persikeliant į realybę mane pasitinka noras atsikratyti daugeliu daiktų. Parduoti, išmesti ir apsivalyti.
Žinot, tiem kas nieko neturi tai nieko ir saugoti nereikia. O aš kaip apglėbus krūvą daiktų, be jokių pagalbinių maišų stoviu ir sukioju galvą ratais, kad tik ko nepraleisti, kad tik ko nepamiršti.

Elementarių, didelių žygdarbių neliko. Juos pakeitė didžiausia krūva smulkmenų, smulkmeniškų dalykų, kurie man neleidžia atsipalaiduoti ir tiesiog traukia viską iš manęs.
Aš nuolat jaučiu pareigą ką nors daryti, bėgti, kulversčiais verstis, kliūti ir vėl bėgti net nežinodama kam, kur ir kodėl.

Aš tais pačiais kulversčiais išgriūnu iš namų ir pasveikinu saulę. Įsivaizduoju, kad niekas nesuvokia, jog šiandien ji šviečia tiktai dėl manęs, niekas nesuvokia, kad šiandien, velniai rautų, mano diena.
Ir pradedu sau kartoti, kad ‘ramu ir gera’. Ir kad visi tie gyvasčio niokotojai ir menkniekis, iš viso, tai yra niekas. Ir nebesvarbu.
Kulminacija ir atoslūgis.
Nustok galvoti.

Migdoliniai Kruasanai
Almond Croissants

10 g maltų migdolų
100 g creme patissiere ( receptą žr. žemiau )
70 g cukraus
60 g sviesto
2 tryniai
40 g miltų
70 g migdolų plokštelių ( tikrai žymiai mažiau )
5 kruasanai
cukraus pudros, apibarstymui

Sumaišyti maltus migdolus, creme patissiere, cukrų, minkštą sviestą, trynius ir miltus.
Plakti mikseriu 3-5 min., kol masė taps puri ir šviesi.

Orkaitė – 190C.

Perpjauti kruasanus išilgai, apatinę dalį aptepti ( 2-3 arb. š. ), užvožti viršų.
Viršų aptepti kremu, apibarstyti migdolų plokštelėmis.

Kepti 10 min.
Prieš patiekiant apibarstyti cukraus pudra.

Creme Patissiere
250 ml pieno
50 g cukraus
2 valg. š. kukurūzų krakmolo
1 kiaušinis
1/2 vanilės ankšties minkštimo

200 ml pieno supilti į prikaistuvį, sudėti vanilęs minkštimą ir ankštį. Užvirti.
Lengvai išplakti 50 ml pieno, cukrų, krakmolą, kiaušinį.
Užvirus pienui, truputį jo šliukštelti į kiaušinio masę ir gerai išmaišyti.
Maišant supilti visą pieną, pašalinant vanilės ankštį, išmaišyti ir vėl kremą perpilti į prikaistuvį.
Kaitinant maišyti, kol kremas sutirštės ( apie 5 min. ).
Nuimti nuo ugnies ir ataušinti.

Skonis: 10/10

Kruasanų rojus. Tobuli. Padeda pasiekti visuotinę palaimą.
Sviestinė sloksniuota tešla, įdaryta vanile kvepiančiu švelniu migdoliniu kremu. Saldus kremas kiek išryškina vos juntamą tešlos sūrumą, sudarydamas puikų kontrastą ir… harmoniją.
Kitais žodžiais, traškus kruasanas, padengtas švelniai saldžiu tešlos sluoksniu, skrudintais migdolais ir cukraus pudra bei įdarytas tiesiog pasakišku saldžiu vanile kvepiančiu migdoliniu kremu.
Jūs privalote susigundyti.

Savaitės pyragas: Migdoliniai Kruasanai.

12 komentarų “Savaitės pyragas: Migdoliniai Kruasanai.

    1. Diana sako:

      Aš perskaičiau ir taaaip pajutau kaip tu nori o.O
      Būčiau kur netoli, ateičiau ir padaryčiau.

      Siūlau kaip nors į list’o pradžią nukelti juos 🙂

Parašykite komentarą

