Šokoladiniai saldainiai su riešutais.

Ir tai tiesiog varo iš proto. Netgi ne šventinės nuotraukos man atrodo šventinės.
‘O… koks puikus šviesus nuotraukos apšvietimas, tiesiog taip žiemiška’.
Pasirodantys kalėdiniai leidiniai, su kalėdinių patiekalų receptais, kaspinėliai, dovanų dėžutės, žinot, auksinės ir raudonos kombinacija, arba sidabrinės ir tamsiai mėlynos.
Tai nuostabu, tai puiku, aš jaučiuosi pražioplinus visą laiką.
Išsižiojus kažkur nuo ankstyvo rudens besidairanti ir štai, užklupta.

Galėčiau atsilošus pradėti rąžytis ir žiovauti, tarti ‘labas rytas pasauli, ar jau Kalėdos’ ir tingiai pasitraukti iš kadro.
Jaučiat, jaučiat, ta nuotaika, ta kalėdinė šventinė nuotaika tiesiog sklando ir jau pradeda glebesčiuoti visus.
Prisipažinsiu, antradienį vartydama ‘Virtuvę’ ir skaitinėjant receptus aš jaučiau Kalėdas ir Kūčias.
Reikėjo tik nueiti į kitą kambarį, kur visa ta procesija kasmet vyksta.
Aš pasiruošus šventėms. Šį kartą esu apgaubta neįtikėtinos euforijos.

Šokoladiniai saldainiai su riešutais
Šaltinis: Virtuvės paslaptys 2009 ruduo

300 g šokolado su marcipanu ir lazdyno riešutais
100 g juodojo šokolado
100 g migdolų
100 g cukruotų vyšnių
3 valg. š. šokolado skonio cukraus miltelių
2 valg. š. romo
100 g razinų

10×20 cm dydžio formą iškloti kepimo popieriumi arba folija.
Abiejų rūšių šokoladą sukapoti, ištirpinti karšto vandens vonelėje. Migdolus, cukruotas uogas susmulkinti.
Šokolado miltelius sumaišyti su romu, razinomis ir įmaišyti į tirpintą šokoladą. Įmaišyti smulkintus migdolus ir uogas.
Masę supilti į formą ir dėti į šaldytuvą.
Kai sustings, supjaustyti mažais gabalėliais.

Skonis: 8.5/10

Iš vienos pusės – gerai. Ir aš su malonumu juos tampiau ir su arbata labai sėkmingai, kartais net sąžinės graužiama, dorojau.
Iš kitos pusės – galbūt visko kiek per daug. Įsivaizduokite juodąjį šokoladą gausiai pagardintą džiovintais vaisiais bei riešutais.
Tiesa, sustingusio luito skaldymas man teikė didelį malonumą, ir atrodė kur kas geriau, negu tvarkingai supjaustytas. Bet gamino aš ne dėl skaldymo.

Gali būti, kad įtakos turėjo ir mano kelios modifikacijos, kaip kad cukruotų vyšnių pakeitimas džiovintais mandarinais bei vietoj razinų panaudotas razinų ir spanguolių mišinys.
Bendrai, viskas gerai ir viskas skanu, bet gilinantis sakau ne.

Reklama
Šokoladiniai saldainiai su riešutais.

2 komentarai “Šokoladiniai saldainiai su riešutais.

  1. Asta sako:

    Gerai, klausimas va koks. Ar čia tik aplink mane šiemet visi žmonės tiesiog pamišusiai laukia Kalėdų? 🙂 Nes tikrai taip atrodo :))

Parašykite komentarą

