Presented as ‘holiday baking’.

Puošdamos eglutę pasakė, kad namai jau seniai nebekvepėjo.
Sakė: Diana, iškepk sausainių.

Ooo. Žinot. Manęs niekas, rodos, dar neprašė ko nors iškepti.
Reikėjo, kad namai pradėtų kvepėti cinamonu ir imbierais. Kad pradėtų kvepėti Kalėdomis, kad sudarytų sąjunga su jau papuošta eglute ir pasipriešintų išgaravusiai Kalėdų nuotaikai.

Naujų receptų per daug, todėl aš atsigręžiau į jau bandytus, kas būna tik vienetiniais atvejais.

Imbieriniai sausainiai. Kartą bandyti, antrą kartą vėl iškepti.

Kol kas tik jais ir apsiribojo mano šventinis pasiruošimas.
Nemanau, kad šiemet kalnus nuversiu.

O ir meduolių, skirtingai nuo Astos, aš nei vieno neturiu.

Imbieriniai sausainiai
Imbieriniai sausainiai

Skonis: 9/10

Už ką aš juos mėgstu. Už tai, kad juos labai lengva pagaminti, už tai, kad jie labai švelniai kvepia, yra ne per saldūs ir smėlinės tekstūros, kiek kietoki ir imbiero kvapas čia nekerta per nosį.
Jie ne tokie stiprūs, kaip Presto parduotuvėse, arba elementarioje ‘Iki’ pirkti sausainiai pažymėti kaip ‘Imbieriniai’.
Ir visgi, nosį į juos malonų įkišti.
Taip kvepia švelnios Kalėdos, bet ne imbierinės.

Reklama
Presented as ‘holiday baking’.

4 komentarai “Presented as ‘holiday baking’.

  1. Asta sako:

    Skirtingai nuo Astos, sakai, ania? 🙂 Jei jau apie meduolius kalbama, aš išdrįsiu spėti, kad čia skirtingai nuo manęs? :))
    Ak, nebūna juk visos Kalėdos vienodos… Bet aš mielai pasidalinčiau meduoliais. Ir atseikėčiau dosnų žiupsnį Kalėdinės nuotaikos 🙂 Tikiuosi, ji vis tik aplankė jūsų namus ir tavo širdį? 🙂

    1. Teisingai spėji 😉

      Visko man reikėjo. Ir meduolių, ir nuotaikos )
      Bet tiek to ) Ne paskutinės Kalėdos, tikiuosi )

      Bent jau džiaugiuosi dėl tavęs, spėju, kad viskas praėjo puikiai )

Parašykite komentarą

