Tortas ‘Snickers’.

O čia mat reikalas buvo slidus. Aš jau seniai norėjau pagaminti būtent šį tortą, be to ir pavadinimas ypatingai džiugino jaunesniąją, taigi iš esmės viskas buvo nuspręsta.
Ryte atsikėlus, aš supratau, kad nieko nenoriu. Ir buvau pasiruošus žiotis apie torto pirkimą parduotuvėje, nors pripažinkim, sunku, kai pagalvoji, jog atsisakai naminio torto. Naminiai tortai. Negaminčiau, jei naminius tortus pardavinėtų parduotuvėse ir jų nereikėtų užsisakinėti iš anksto. Bet matyt tarp parduotuvinių ir naminių tortų visada bus tas pats skirtumas, nesvarbu, kad abi pusės sėkmingai tobulės link kažko geresnio.
Bet aš padariau. Ir perskaičius porą receptų bei pažiūrėjus vaizdo įrašus ‘jutūūūūbei’ net su karamele susitvarkiau. Taip, nuo šiol mes draugai. Man pirmą kartą gavosi gražus karamelinis kremas. Netgi minimalus jo kartumas man asocijavosi su aukšto lygio, kiek gurmaniška karamele. Žinot, savimeilei ir didybei ribų nėra.

Tortas ‘Snickers’
Tortas ‘Snickers’

Skonis: 9/10

Tai yra vienas didelis viskas, kas kiekvienam asocijuojasi su naminiu geru tortu: didelis, minkštas ir kreminis. Žinot, toks tortas, kuris trukdo stovintis prieš nosį ir sukuria ypatingą ryšį su šakute. Ypatingai tas vidurinis sluoksnis ( taip, taip, Rududu su žemės riešutais).
Prikibti negaliu, bet viskas priklauso nuo individualaus skonio. Apie mano pirmenybes nešnekėsim, mat reikalo nematau, bet torto vaizdas atitinka skonį ir geriau. Darbo daug, bet pasiryžusius aš tik paskatinsiu, per petį paplekšnosiu ir pasakysiu, kad nepasigailėsit.

Reklama
Tortas ‘Snickers’.

6 komentarai “Tortas ‘Snickers’.

    1. Ne mūsų daliai turbūt tai, miela.
      Man iš viso pagal pageidavimą nieks nieko beveik nedaro. Maždaug, darytų, jei aš nemokėčiau. O pats moki, pats ir darykis.
      Todėl, jei negyveni mano kaimynystėje arba aš tavojoje, nėr kur dėtis./

  1. Oi jau sitas snikers kaip kokia klasika. kaip privalomas dalykas 🙂 kaip “siurprizas“ kuri rasi praktiskai kiekviename blog, bet keliu kepure, tikrai skanus tortas.

Parašykite komentarą

