Omletas su tortilijom.

Šioje vietoje aš jaučiu vos ne rimtą poreikį bent jau trumpai papasakoti apie tai, kaip aš vertinu pagamintą maistą. Ir šis sprendimas neturi jokių sąsajų su žemiau pateiktu receptu. Tai iš viso yra reikalas, kurį jau reikėjo seniai išspręsti ir garsiai paskelbti.
Jokios kriterijų lentelės nėra,  pagal kurią aš atimu pusę ir viso balo. Daug maž: per blanku – -1, per sūru – -0.5, bet minkšta – + 0.5.
Ne, tai veikia ne tuo principu.
Tai veikia labiau intuicija. Aš ragauju patiekalą ir mintyse tiesiog atsiranda vertinimas, kuris labiausiai atitinka mano ‘skonio skalę’.
Aš noriu patikslinti, kad patiekalas įvertintas 8, kito gali būti įvertintas 10 arba 4, tai skonio reikalas. Juk vieni mėgsta juodą, kiti pienišką, treti šokolado iš viso nemėgsta.
Čia tas pats.  Alyvuogės labai realus pretendentai numušti netgi idealaus patiekalo vertę, tuo tarpu pakalbinkime alyvuogių mylėtoją.
Žodžiu, visi supratot.
Mano skonio suvokimas dažnai gali būti kryptelėjęs tai į kairę, tai į dešinę.

Tai yra labai subjektyvu.
O tikslas šios mini tirados buvo toks: gaminant iš lietuvišku blog’ų, ar tų pačių užsenietiškų, kur dievagojamasi kaip tai nepakartojama, aš įvertinu kiek prasčiau. Mano manymu įsižeidimui čia ne vieta.
Čia šiaip, ateičiai, jei reikalas iškiltų.

Omletas su tortilijom
Quesadilla su kiaušiniene

Skonis: 9.5/10

Labai neblogai.
Pamaina nusibodusiems pusryčiams ir šiaip gera pradžia gerai dienai.
Kiaušiniene išsikepat pagal save, pagardindami kuo norite. Sūris ir traškios tortilijos.
Užskaitom.

Reklama
Omletas su tortilijom.

2 komentarai “Omletas su tortilijom.

  1. Man patinka ne tik Tavo vertinimai balais, bet ir tai, kad visada yra konkretus aprašymas – ar tai per minkšta, ar per kieta, ar to ar ano čia per daug arba trūksta. Nors tai ir subjektyvu, gaminant vis tiek lengviau orientuotis nei tuo atveju, kai receptas neturi įvertinimo/pastabų 🙂

Parašykite komentarą

