Fetos sūrio sriuba.

Džiugi naujiena jums, dar džiugesnė man.
Nuo pirmadienio skelbiu savo tinklarašty ‘nauja diena su nauju receptu’.
Gerai, išmonei ir kūrybingumui pavadinimo atžvilgiu aš laiko neskyriau, bet tiesiog nuo pirmadienio kiekvieną dieną užėję į tinklaraštį jūs rasite ryte publikuojamą vis naują receptą. ) Septynios dienos, septyni nauji receptai.
Tai čia pagrindinis reikalas.

(ne)pagrindinis reikalas yra mano pasiteiravimas apie ‘polenta’ ( cornmeal ). Naudojamos paprastos kukurūzų kruopos? Kukurūzų miltai? Permaltos kukurūzų kruopos?
Iš anksto dėkoju už atsakymą.

Ir galų gale receptas. Taip. Be jo, niekaip.

Fetos sūrio sriuba
Geriausi receptai

500 ml veršienos/daržovių sultinio
3 česnako skiltelės
200 ml jogurto be priedų
1 valg. š. miltų
150 ml grietinėlės
1/2 arb. š. druskos
1/4 arb. š. pipirų
120 g fetos sūrio
1 valg. š. baltojo vyno acto

3 pomidorų
1/2 agurko
4 batono riekelių
2 valg. š. aliejaus
2 valg. š. prieskoninių žolelių

Užvirti sultinį, sudėti česnako skilteles, uždengti ir virti 5 min. ant mažos ugnies.
Jogurtą sumaišyti su miltais ir pamažu supilti į sultinį. Pavirti 5 min. Supilti grietinėlę ir pakaitinti kelias minutes. Pagardinti pipirais.
Į puodą sudėti smulkintą fetą, išmaišyti, supilti vyno actą. Jeigu reikia įberti druskos.
Patiekti su skrudinto batono kubeliais, agurkų ir pomidorų gabaliukais, apibarstyti prieskoninėm žolelėm.

Skonis: 8.5/10

Su visais pagrąžinimais. T.y. su pomidorais, agurkais ir džiūvesėliais. Jie gerokai viską paivairina. Priešingu atveju būtų kiek nuboodu.
Ir ne, ji nėra labai feta. Jogurtas ir grietinėlė sušvelnina skonį ir ji tampa pats tas.
Kodėl ne 9 ar 10? Todėl, kad manęs ji ypatingai nenustebino.

Reklama
Fetos sūrio sriuba.

5 komentarai “Fetos sūrio sriuba.

  1. Oho, na ir pasiryžimas. Tikiuosi rasi laiko ir idėjų.
    Gaila apie polentą nežinau nieko…
    O sriuba mane kaip sūrio mėgėją priverčia varvinti seilę ir laukti bakalauro pabaigos…

    1. Džiugu )
      Mažai laukti liko. )

      Aš susidurdavau su dažna problema, kad naudojant kukurūzų kruopas man tiesiog nenusisekdavo vientisa kukurūzų košė. Galbūt vandens per mažai, galbūt laiko, o galbūt jas permalti reikia.
      Bet čia aš rankų vis dar nenuleidžiu.

  2. Tai įprastines kukurūzų kruopas ir ilgiau virti reikia nei polentą, vadinasi ir vandens daugiau. Paeksperimentuok ir tikrai pavyks, aš kai vis skubu, tai man polenta patogiau

Parašykite komentarą

