Žemės riešutų sviesto sausainiai.

Su šv. Velykom, mieli skaitytojai. )

Ir tai buvo mano pirmoji pažintis su žemės riešutų sviestu.
Aš daug laiko praleidau ieškodama tinkamo recepto, kuris bent jau dalinai galėtų pateisinti mano lūkesčius. Negimus Amerikoje ir dar vaikystėje neišpažinus žemės riešutų sviesto kulto,  man jis iki šiol buvo… tiksliau, jo nebuvo.

Buvau visiškai apsisprendus daryti puikų pyragą. Nusprendus, kad pyragų ir taip daug, nusileidau žemėn ir pagriebiau sausainių receptą.
Nebesikankinsiu koks sausainių skonis, bet kankinsiuos, koks būtų buvęs pyrago skonis. O jis atrodė…. damnnn goood.

Žemės riešutų sviesto sausainiai
Gluten free Peanut Butter and Chocolate Chip Cookies

1 stiklinė sūdyto žemės riešutų sviesto
3’4 stiklinės cukraus ( organiško )
1 didelis kiaušinis
1 arb. š. vanilės ekstrakto
1/2 arb. š. kepimo sodos
1/2 stiklinės šokolado gabalėlių

Orkaitė – 180C.
Sumaišyti visus ingredientus, suformuoti sausainius, kepti 9 min.
Ataušinti ant grotelių.

Skonis: 9.5/10

Paprasta, kaip du kart du. Jie ,beje, neištižta orkaitėje, todėl antrąją partiją aš jau pati šakute suplojau.
Stebėtinai skanūs sausainiai. Intensyvus žemės riešutų skonis su šokoladu. Rimta, gal kai kuriems pasirodė kiek sunkoka, bet tikrai gerai. Pati nuo papildomos partijos neatsisakyčiau.
Ir beje, žemės riešutų sviesto sausainiams būdingas trapumas čia kiek dingsta. Traškūs paviršiuje, bet dar minkštoki viduje.  ‘Chewy’ angliakalbiai sako. Aš linkus palyginti su chalva, mat man ją stipriai priminė, tik kaip jau minėjau, netrupėjo.

Reklama
Žemės riešutų sviesto sausainiai.

3 komentarai “Žemės riešutų sviesto sausainiai.

Parašykite komentarą

