Varškės ir morkų apkepas.

Mano dienos dingsta kažkur į nežinią ir gali būti fiksuojamos kažkur pusiaukelėj kiekvieną dieną nueinamo atstumo.
Vasarą atėjo, o mano gyvenimas retkarčiais verčia mane jaustis kaltai. Tada aš dingstu ir atsiveriu pasauliui.

Gal mes mažiau valgom, gal aš mažiau gaminu.
Pastaruoju metu kiek pristabdžiau ir grįžau prie jau bandytų receptų, kitaip – pradėjau dar griežtesnę atranką. Sakau sau, kad geriausius saugausi ne tam, kad jie tiesiog gulėtų užrašyti, o tam, kad jie vėl ir vėl būtų laikas nuo laiko pagaminami.

Tarkim blynai. Paskutiniu metu aš su jais kiek užsižaidžiau. Rimtai užsižaidžiau. Įeidami į virtuvę ir pamatę mane kepant blynus tiesiog paklausdavo: ir vėl tu juos kepi?
Kepiau pagrinde vienus ir nusprendžiau, kad nuo šiol tai yra mano BAZINIS blynų receptas. Skirtingai nuo morkų blynelių, kurie dingo iš mano užrašų, mat jų tekstūra niekaip manęs neužkariauja.

Galų gale pagal visas taisykles su Rukola pagamintos daržovių ir vaisių salotos. Ta proga, aš netgi nuotrauką ten keičiu ir tvirtinu, kad nors prie Rukolos kartumo ir reikia kiek priprasti, bet jos duodą tokį ‘spirį’ šioms salotoms ir neleidžia joms tapti viso labo gaivioms ir saldžioms. Viso labo.

O ta proga, kad aš vistiek nesu linkus jus palikti be nieko naujo tai visą savo dėmesį šią pačią akimirką nukreipiu į naują receptą.

Varškės ir morkų apkepas
Varškės ir morkų apkepas

Skonis: 9.5/10

Kaip varškės apkepas, tik dar geriau. Man tikrai morkos čia patiko. Stebėtina. Neryšku, bet saldų daržovių prieskonį suteikia.
Matomai vieną morkų patiekalą pas mane keičia kitas.

Varškės ir morkų apkepas.

2 komentarai “Varškės ir morkų apkepas.

Parašykite komentarą

