Orkaitėje skrudintas žiedinis kopūstas.

Aš nemanau, kad iš viso būčiau apsistojusi ties tokiu ‘maistu’, jei ne Eglė. Sakė, kad skanu. Aš patikėjau.

Pati aš kiek nukrypau nuo recepto. T.y. tokios prieskonių proporcijos dviem žiedinio kopūsto galvoms man atrodė gan menkos. Aš dariau su vienu žiediniu kopūstu ir tokiom pat proporcijom.
Ir dar, druska, pipirais bei rozmarinu apibarsčiau prieš kepant. Nesiskundžiu.

Receptą pateiksiu pagal šaltinį.

Orkaitėje keptas žiedinis kopūstas su česnakais ir rozmarinu
Roasted Cauliflower with Rosemary and Garlic

2 žiedinio kopūsto galvos, išskirstytos žiedynais
1 valg. š. aliejaus
2 česnako skiltelės, sutrintos
1 valg. š. citrinos sulčių
truputis rozmarino, smulkinto
šviežiai maltų pipirų ir druskos

Orkaitė – 200C.
Aliejų sumaišyti su česnaku ir citrinos sultimis. Mišinį sumaišyti su kopūsto žiedynais, paskleisti ant skardos ir skrudinti apie 20-25 minutes, kol kopūstas paruduos.
Apibarstyti druska, pipirais ir rozmarinu.

Skonis: 10/10

Azartas pagavo.

Orkaitėje skrudintas žiedinis kopūstas.

6 komentarai “Orkaitėje skrudintas žiedinis kopūstas.

  1. aš vakar irgi kepiau žiedinius kopūstus 😀 vėl. tik šiek tiek kitaip – buvo kas pageidavo su pomidorais ir daaaaug padažo. bet man vistiek nėr skaniau nei šitaip iškepti. paprastai.
    Smagu, kad rekomendacija nebuvo nevykus 🙂

    1. Orkaitėje keptas su pomidorais? Nes aš žinau, kad juos populiaru tokiu būdu troškinti ).
      Manau rekomendacija vykus buvo ne man vienai ). Ačiū.

Parašykite komentarą

