Abrikosų džemas.

Net nežinau kaip taip ir atsitiko. Aš apie džemą. Apie džemus. Apskritai apie šią maisto grupę.
Tai niekad nebuvo receptai, prie kurių aš apsistodavau, tuo labiau, kuriuos aš išsisaugodavau. Bet kiek praplečiant savo akiratį ir supratus, kad tuose, stiklainėliuose laikomose ‘mažuose’ dalykuose galima sujungti galybes įvairiausių skonių, viskas kiek pasikeitė.

O gal viso labo gražios nuotraukos.
Nors labiau tai, kad buvo įdomu išbandyti bananų džemą, rabarbarų ir dar visą krūvą ateityje nusimatančių.

Bet vistiek, verta turėti omeny ( čia aš labiau netgi primenu pačiai sau ), koks geras jausmas atidarius šaldytuvą pamatyti vakar/užvakar virtą naminį džemą. O jis sueina su viskuo.
Ir su tais ‘whole wheat crackers. Made in Italy’. O prie jų ir su sūriu. O tai man bet kokį desertą atstoja.

Abrikosų džemas
Apricot Jam

2 l abrikosų, be kauliukų
2 stiklinės džiovintų abrikosų, smulkintų
1/4 stiklinės citrinos sulčių
2 stiklinės cukraus

Šviežius abrikosus nebūtina smulkiai supjaustyti, mat verdant džemą vistiek suminkštės.

Puode ant vidutinės ugnies sumaišyti šviežius, džiovintus abrikosus ir citrinos sultis.
Įmaišyti cukrų, padidinti ugnį ir gaminti, kol džemas sutirštės.
Norint gamintis rudens/žiemos atsargoms, supilstyti į karštus stiklainius ir tinkamai ‘apdoroti’ ( aš tokiais dalykais neužsiimu ir džemą suvartoju jį laikydama šaldytuve ).

Skonis: 9.5/10

Nepalyginsi su parduotuviniu, mat pastarasis dabar atrodo kažkoks blankokas ir ‘vandeningas’.
Šis išėjo tirštas bei stipraus skonio. Pagal konsistenciją primena ‘konkrečią’ vaisių tyrelę, o pagal skonį – rimtas abrikosų džemas.
Žodžiu, dalykas man pasirodė gan stiprus.

O dar aš išbandžiau Brie sūrio ir kavos idėją. Pusryčiams. Iš vakaro susigalvojau ir vos ne tripiau kojomis, kad rytas greičiau išauštų.
Idėjos šaltinis pas La Perla, o technologija ypatingai paprasta: į nedidelio puodelio dugną dėkite Brie sūrio, užpilkite karšta kava ir nemaišykite. Gerkite kavą, o kai jos nebeliks, Brie sūrį valgykite šaukšteliu arba duonos lazdele.

Turbūt nesu subtilių skonio receptorių savininkė, todėl aikčioti neradau ko. Iš esmės kad ir kaip bandžiau susikoncentruoti ties kava, didelio pokyčio nuo paprastos rytinės kavos ir kavos su brie nepajaučiau. Baigus gerti kavą, brie jus jau pasitinka ištęžusi ir tąsi. Tas gerai, tas visiems patinka. Ir skonis ( spėju nuo kavos ) jos kiek sustiprėjęs.
Iš viso simboliškai visą rytinės kavos ‘ritualą’ užbaigia išsilydžiusio sūrio valgymas. Neblogai.

Pati autorė tikina, kad tai BŪTINA paragauti. Matomai jai labai patiko. Matomai man kiek vidutiniškai.
Matomai, nors kiek susidomėjusius kviečiu patiems įvertinti ir pasidalinti įspūdžiais.

Reklama
Abrikosų džemas.

2 komentarai “Abrikosų džemas.

  1. O mano didžiausia silpnybė – kaip tik džemai ir uogienės. Turiu nesuskaičiuojamą jų receptų kiekį 🙂
    O ta kava su sūriu ir mane suintrigavusi buvo. Bet vis neprisiruošiau.
    Pas LaPerla išvis daug gurmaniškų idėjų – kad ir cherry pomidorai su kakava, arba šokoladinis tortas su pankoliais… Augti mum dar ir augti ;D

Parašykite komentarą

