Trupininis rabarbarų pyragas.

Taip išėjo, kad artimiausio pyrago planai buvo gan didingi. Tikrai ).
Pirma aš buvau nusiteikus padaryti jau gan seniai savo eilės ir mano ‘palaiminimo’ laukiančio bananinį pyragą, vėliau galvojau apie spanguolių, paprastą trupininį, kol galų gale manęs netikėtai neapdovanojo rabarbarais.

Ir viskas be ilgų terlionių buvo nuspręsta už mane.

Ta proga, kad aš dar prieš porą dienų kiek įžūliai žiūrėjau į trupininį rabarbarų pyragą svarstydama noriu aš jo ar ne… tai ta proga. Ta proga, trupininis, kiek patobulintas ne tik rabarbarų, bet ir datulių pyragas.
Fancy pants. Bet šaltinyje jis atrodo tikrai labai simpatiškai.

Trupininis rabarbarų pyragas
Kruchy placek z rabarbarem

150 g miltų
100 g krakmolo
50 g cukraus
150 g šalto sviesto
kiaušinis

500 g rabarbarų
5 valg. š. cukraus
3 valg. š. medaus
vanilinio cukraus
100 g džiovintų datulių

150 g miltų
50 g krakmolo
50 g cukraus
125 g šalto sviesto

cukraus pudros
sviesto formai

Orkaitė – 160C.
Iš miltų, krakmolo, cukraus, sviesto ir kiaušinio užminkyti trapią tešlą. Ja iškloti 20×30 cm ( sviestiniu kepimo popieriumi išklotą ) formą. Subadyti šakute ir kepti 25 min.

Datules kelioms minutėms užpilti vandeniu, kad išbrinktų.
Rabarbarus supjaustyti 1-2 cm gabaliukais, sumaišyti su cukrum, medumi, vaniliniu cukrumi ir smulkintomis datulėmis.

Iš miltų, krakmolo, cukraus ir sviesto pirštais suminkyti trupinius.

Orkaitė – 180C.
Rabarbarų įdarą paskleisti ant apkeptos trapios tešlos ir gausiai apibarstyti pagamintais trupiniais. Kepti 35-40 min.

Ataušinti, apibarstyti cukraus pudra.

Skonis: 9/10

Tikėjausi, kad mane pakerės. Bet ne.
Kepant pyragus su rabarbarais aš tikiuosi saldžiarūgščio skonio, šiuo atveju medus ir datulės rūgštumą pradangino ir liko senas geras trupininis pyragas prie arbatos. Ir visi manau sutiks, jog ir šis variantas yra labai puikus, jaukus ir paprastas, bet tokių aš jau ir taip keletą turiu.

Reklama
Trupininis rabarbarų pyragas.

12 komentarų “Trupininis rabarbarų pyragas.

  1. Kaip šauniai atsinaujinai! Labai labai )
    O šaltinyje viskas atrodo be galo patraukliai. Bet išbandžiusi keletą receptų iš ten nusprendžiau, kad ne viskas, kas gražu, yra labai skanu

    1. Tokia maloni ir ne visai minimali permaina. Malonu, kad įvertinai 🙂
      Man ten iš viso stogą nurovė, kiek aš visko pamačiau. Bet tavo tiesa. Galų gale, food photography tam ir yra.

  2. Į “Kwestia smaku“ nuotraukas ir aš jau seniai žiūriu. Tikrai, viskas labai skaniai atrodo, bet vis tingiu verstis receptus 🙂

    P.S. Labai gražiai atsinaujinai tinklaraštį 🙂

    1. Aš vien savo malonumui skaičiau šį komentarą kelis kartus 🙂
      Iš tavęs jį neapsakomai gera girdėti. Va 😀

      Nors ir matau, kad delfyje reziduoji, bet galvojau, beje, pasiteirausiu, ar taviškiam blog’e galima tavęs laukti?

      1. Aš kasdieną sau pasižadu atnaujinti blog’ą, brūkštelt bent tris žodžius, pabert kasdienybės trupinių, nes delfis, ak, taip, svajonė, ak, apribotos laisvės šalia. Ir kasdien suvokiu, kad dar ne laikas, kad dar negalėsiu savęs jam duoti tiek, kiek noriu, kad nekurios patirtys dar pernelyg gyvos, kad. Žodžiu. Grįšiu. 🙂

  3. Ir aš atkeliauju su gražiais žodžiais naujam dizainui 🙂 Labai jauku ir šilta čia. Šaunuolė 🙂
    Tik vienas mažas pastebėjimukas: reikėtų prie pavadinimo ištrinti “Just another WordPress.com weblog“. Kiek pamenu, ištrinti galima kažkur prie nustatymų 🙂

    1. Žinau, žinau, dėmesį pati atkreipiau 🙂
      Galvojau, ištrinsiu arba sugalvosiu ką nors gražaus.

      Bet žiūrėk, tu pasakei, ir tuoj pat nuėjau ir patvarkiau.
      Mmm )

Parašykite komentarą

