Brownie lėkštutėj.

Lėkštutė nieko bendro neturi su receptu, bet bendro turi su tuo, kad brownie ja dalinasi. Su kitais.
Pagrinde viskas buvo suruošta lauktuvėms, mat mūsų šeimoje iškepti du pyragus ir palikti juos valgyti, ohoho, bajeris nesuveiks.
O išgirdus apie lauktuves aš tuoj pat pasišoviau būti ta, kuri jomis ir pasirūpins. Pasičiupus vieną variantą, kurį jau seniai smalsu buvo išbandyti ir pasičiupus kitą, kurį aš jau buvau bandžius, aš viską padariau. Supratau, kad ‘transportacijai’ gal reikėjo iš viso daryti kažką biskvitinio ir šiaip patvaresnio, bet mano prerogatyvos šį kartą leido apie save žinoti.

Šokoladiniai brownie
Best ever chocolate brownies

185 g nesūdyto sviesto
185 g juodojo šokolado
85 g miltų
40 g kakavos miltelių
50 g pieniško šokolado
50 g balto šokolado
3 dideli kiaušiniai
275 g cukraus

Sviestą ištirpinti vonelėje kartu su juoduoju šokoladu. Palikti ataušti.
Miltus persijoti su kakava.
Pienišką ir baltą šokoladą susmulkinti.
Kiaušinius išplakti su cukrum iki purios ir šviesios masės.

Į kiaušinių masę įmaišyti miltus. Sudėti šokoladą, lengvai išmaišyti ir tešlą perpilti į sviestiniu popieriumi išklotą 20×20 cm kvadratinę formą.
Kepti iki 180C įkaitintoje orkaitėje 25 – 30 min.

Skonis: 10/10

Nežinau, kaip dėl best-ever, bet jie tikrai yra įspūdingi. Ir kol kas best-ever.
Aš nemėgstu kepti brownie, dėl baimės jų nedakepti arba netgi ir perkepti. Šį kartą kepus mažiau nei pusvalandį, dar šiltą prapjovus, aš buvau įsitikinus, jog susimoviau, Tešla vietomis vos laikėsi netekėjus.
Ir visgi, naktį pastovėjęs, ryte paragautas jis pateisino lūkesčius. Labai pti ateisino. Įvertinau aš, įvertino kiti ir mažiau nei aukščiausio balo jiems duoti ranka (?) nekyla.

***

Riešutinis karamelinis plokštainis
Riešutinis pyragas su irisais

Skonis: 8/10

O mano klaida tokia – per maža forma. To pasekoje, viršutinis kondensuoto pieno sluoksnis yra per storas. Ir per saldus. Ir plokštainis nesukietėja, kad jį būtų galima supjaustyti kąsnio dydžio gabaliukais.
Tuo atveju viskas suveiktų.
O dabar. Dabar imkit didelę formą ir viską skleiskit plonu sluoksniu.

Brownie lėkštutėj.

4 komentarai “Brownie lėkštutėj.

  1. Taip nesąžininga, na, tokie pavadinimai. Aš spust ant nuorodos ir kol krovė, įdarbinus visus neuronus bandžiau sumąstyt, kaip, po velnių, įmanoma brownie lėkštutėj iškept – ir radau labai didelę spragą savo žiniose, nes nesugalvojau. Nusivyliau savim, žinoma.
    O čia, še, kad nori. Nedaryk taip. 😀

  2. Mane pavadinimas irgi bais suintrigavo :)) Labai teisingas žingsnis, toks marketinginis 😀 (čia iš savo profesinės pusės pažvelgiau).

    O brownius aš labai mėgstu, taip pat kaip ir karamelę 🙂

Parašykite komentarą

