Rabarbarų ir vanilės džemas.

Skaitau ‘Kava su meile’. Saulėta, šilta ir gera. Mane įkvepia ir garantuoja, kad jeigu labai norėsiu, aš sugebėsiu. Sugebėsiu padaryti tai, apie ką svajoju, sugebėsiu duoti tai, ką noriu ir visa širdimi trokštu duoti.

Pati knyga kvepia kava ir prieš akis tuoj pat išplaukia Starbucks kavinukės: mano pirmasis apsilankymas, mano antrasis apsilankymas, mano apsilankymas kai aš pavėlavau į lėktuvą.

Aš vis galvoju, kad ji į mano rankas pakiuvo ne šiaip sau. Pastaruoju metu nemažai galvojant apie tai, kaip labai užsispyrusiam reikia būti, kad įgyvendinti tai, apie ką svajoji, aš gavau galimybę apie tai paskaityti. Galvojau, kad esu pasiruošus pereiti ugnį ir vandenį ir supratau, kad dar ne. O taip reikalai netvarkomi.

Turbūt geriau pūsti prieš vėją ir plėšytis su viltim, kad tau pavyks, nei nuolankiai nulenkus galvą ir apsidairius, užduoti sau klausimą: ką iš vis tu čia ir dabar veiki?

Aš esu gan jaunas entuziastas, tikintis, kad ir kaip kartais gali būti sunku ir beviltiška, visada yra kelias, kuris galų gale nuves tave prie išsvajoto tikslo. Jei man blogai, aš atitrūkstu, pasvajoju, prisimenu vardan ko. Šypsena atsiranda, jėgos pasipildo ir aš vėl pasiruošus.

‘Kai kurie žmonės mato dalykus tokius, kokie jie yra, ir klausia: kodėl? Aš sapnuoju dalykus, kurių niekada nebuvo, ir klausiu: kodėl ne?’

Aš daug sapnuoju. Aš labai daug svajoju.

Rabarbarų ir vanilės džemas
Rhubarb Vanilla Jam

250 g nuvalytų, supjaustytų rabarbarų
1 stiklinė cukraus
1 valg. š. vanilės pastos/ekstrakto
2 valg. š. vandens

Sumaišyti visus ingredientus prikaistuvyje, kaitinti apie 2-4 minutes ant nestiprios ugnies, kol cukrus ištirps.
Padidinti ugnį ir maišant virti apie 10-12 min, kol rabarbarai suminkštės ir išsileis.

Skonis: 10/10

Aukso viduriukas.
Saldaus rabarbarų skonio ir vanilės kvapo. Paprasta, bet genialu ir saulė pradeda šviest ryškiau.

Tiesiog įkvepia išsikepti dar ir naminės duonos.

Reklama
Rabarbarų ir vanilės džemas.

4 komentarai “Rabarbarų ir vanilės džemas.

    1. Raudoni rabarbarai – raudonas džemas ).
      Netikėtai giminės iš daržo dar užsilikusių atnešė. O šaldyti jau neturėjau kur o.O teko galvoti ką daryti.
      Bus ir antras džemas. Daviau valią improvizacijai, mat.
      Eeeemm. Aš juos prieš porą dienų dar mačiau parduotuvėj. Maximoj, berods. Raudonus, beje :).

Parašykite komentarą

