Varškės ir grikių apkepas.

Aš pasielgsiu tingiai ir nespausdinus recepto tiesiog jus nusiųsiu kitur jo gauti. Pas Forellę. Ji paskelbė jį ankščiau už mane, nors ir buvau jį iki tol bandžius.

Grietinę aš linkus naudoti neriebią ( apie 12 proc. arba netgi maišau kartu su natūraliu jogurtu ). Skoniui tai nei kiek nekenkia. Netgi neįtakoja. Jis tiesiog tampa mažiau riebus.

Varškės ir grikių apkepas
Varškės ir grikių apkepas

Skonis: 10/10

Prisipažinsiu, jog tai vienas mano mėgstamiausių varškės apkepų. Net ir ataušęs jis išlaiko tokią ( galvoja, kaip tiksliausiai isireikšti ) kreminę tekstūrą.
Salstelėjęs, maloniai kvepiantis, kreminis ir grikiai čia į temą.
Valgosi labai lengvai.

Varškės ir grikių apkepas.

7 komentarai “Varškės ir grikių apkepas.

  1. Aura sako:

    Katik pagaminau. Skonis tikrai labai geras taip pat duociau 10 balų. Tik vietoje abrikosų dėjau puse obuolio ir cukraus tik viena arbatini sauksteli. Tikrai taps daznu patiekalu mano virtuveje 🙂

Parašykite komentarą

