Saldukai su cinamonu ir šokoladu.

Aš esu apsupta sąrašų. Jie ant kiekvieno kampo, daugelis jų – panašūs.
Chaosui prasidėjus man atrodo, kad vienintelis būdas nors kokią tvarką, o kartu ir ramybę įvesti – pasidaryti sąrašą. Viską susirašyti. Baigiasi drebėjimas dėl to, kad ką nors pamiršiu, ko nors nepadarysiu. Yra sąrašas. Paskui dar vienas. Dar vienas ir dar vienas.
Aš pasiimu knygą ir porą minučių ją paskaičius padedu į šalį, nes mintys nuklysta visai kitur. Aš pasidarau sąrašą.
Aš pasiimu knygą ir porą minučių ją paskaičius padedu į šalį, nes mintys nuklysta vis kitur. Aš užsimerkiu ir vėl galvoju apie sąrašus.

Saldukai su cinamonu ir šokoladu
Chocolate and Cinnamon Suspiros

3 baltymai ( apie 120 g )
120 g cukraus
vanilės ankštis, išskobtas minkštimas
1 arb. š. cinamono
120 g cukraus pudros
100 g šokolado ( 70 proc. ), sulaužyto gabaliukais
kakavos apibarstymui

Orkaitė – 120C.
Plakti baltymus su žiupsneliu druskos iki putų ( 4-5 min. ).  Plona srovele plakant supilti cukrų ir išplakti iki standžios, blizgios masės. Įmaišyti vanilę ir cinamoną. Atsargiai įmaišyti cukraus pudrą ir šokolado gabaliukus.
Sukrėsti 5 cm skersmens krūveles ant kepimo popierium išklotos skardos ir kepti 2-3 valandas. Valandą sausainius aušinti orkaitėje, tada išimti, sudėti ant grotelių ir apibarstyti kakava.

Skonis: 9.5/10

Tie, kas nemėgsta morengų, manęs nesupras.
Tie, kas mėgsta, pasakysiu, kad man tai pramoga. Juos laužyti, trupinti, ir valgyti.
Iš morengų aš reikalauju tik saldumo ir traškumo, todėl šiuos vadinu ‘sėkmingais’, mat savo viltis dėl naminių morengų jau buvau pradėjus laidoti.

Pridėtas cinamonas ir juodasis šokoladas kontrastuoja su saldumu, nors nuo to jie nesaldūs netampa.
Sesuo pastebėjo, kad jie primena kavą. Primena ir man. Nors tai cinamonas ir juodasis šokoladas. Pieniško aš nelinkus čia siūlyti.
Visgi šiuos morengus aš neprieš visada turėti namuose. Jie skaniai ir greitai numalšiną mano ‘cukraus poreikį’.
O jei rimtai, tai jie jau spėjo tapti vienais iš mano ‘visų laikų’ mėgstamiausiais sausainiais. Atsiplėšti sunku.

 

Dariau ir vėl, tik su savo improvizacijom. Šį kartą jokio šokolado, cinamono ir kakavos. Apsiribojau vanile ir vanilės bei medaus arbata ( prakerpam pakelį ir arbatžoles suberiam į tešlą ). Patrupinam truputį vaflių, išmaišom ir kepam.
Skanu? Morengai visada skanu.

Saldukai su cinamonu ir šokoladu.

11 komentarų “Saldukai su cinamonu ir šokoladu.

    1. Nesupranti morengų? Nesupranti morengų su cinamonu ir šokoladu ar morengų su arbata? )
      Aišku, kiekvienam savo. Mėgtume visi tą patį, deficitas atsirastų.

      1. O plakei baltymus ir tik po to bėrei cukrų, ar plakei jau subėrus?
        Asmeniškai aš darau taip: pradedu plakti baltymus maksimaliu greičiu, jiems pradėjus putoti, greitį sumažinu ir plaku beveik iki standumo. Tada plakant supilu cukrų, mat kiek pastebėjau, pastarasis tarsi sustabdo baltymų standėjimą. Kitus ingredientus kaip galima lengviau įmaišau paprasta mentele.

        Gal pagelbėjau kiek?
        Man pačiai iki šiol morengai yra gan slidus ir baugus dalykas 🙂

Parašykite komentarą

