Trupininis obuolių pyragas.

Kažkada pagaminus rabarbarų pyragą aš atradau tą didžiausią ‘pyrago su ledais’ teikiamą malonumą: akivaizdų (skonis) ir neakivaizdų (emocija).

Nuo tada bet kur atsivertus meniu, mano žvilgsnis nostalgiškai krypsta link desertų skilties ir stoja ties pyragais ‘su ledais’.
Praeitą kartą aš peržengiau visas padorumo ribas ir jį užsisakiau. Dar ir Neringą įkalbėjau. Karštą obuolių pyragą su ledais. Kol nesibaigė rudens sezonas, reikėjo jį oficialiai atidaryti. Kiek nesėkmingai, beje. Pyragas buvo nesėkmingas.

Istorija tuom nesibaigia, bet gerokai sutrumpėja: aš iškepiau nusižiūrėtą obuolių pyragą. Su trupiniais ant viršaus ir pasukomis/kefyru tešloje (dažnai mane tai paperka).

Trupininis obuolių pyragas
Obuolių pyragas, apibarstytas riešutiniais trupiniais

Skonis: 10/10

Dedam šiltą ant lėkštės, galbūt su ledų kaušeliu ant viršaus, pasiimam šakute, atsisėdam, galbūt atsilošiam ir kimbam.
Toks, kokį įsivaizdavau ( o mano vaizduotė laki ). Toks, kokio tikėjausi, norėjau ir toks, koks jis atrodo. Iš pažiūros paprastas, iš tikro – galbūt nurungtų ir kokį rimtą konditerinį išmislą.
Žodžiu, akivaizdu, kad jį idealizuoju, bet man jis labai labai.

Trupininis obuolių pyragas.

2 komentarai “Trupininis obuolių pyragas.

Parašykite komentarą

