Keptas varškės sūris su cukrum ir cinamonu.

Ginčytinas ir slidus dalykas. Dariau jau du kartus, šis buvo trečias. Mano kartas, neabejotinai. Trečias – nemeluoja, neabejotinai.

Šis buvo pirmoji mano pažintis. Vieniems patiko, man nelabai. Ne tai, ko aš norėjau. Antrasis buvo kiek improvizuota saldi versija su prieskoniais ir medumi. Mums visiems nepatiko. Buvo sausa. Gal todėl, kad sūris buvo liesesnis, gal todėl, kad improvizacija netikus. Pravažiavom.
Trečias – šis. Nužiūrėtas dar kai parduotuvėje varčiau knygą.

Aš supratau, koks didis malonumas yra gaminti atsivertus knygą. Kulinarinę knygą su receptu ir paveikslėliu, o ne žvilgčiojant į kompiuterinę/ ant lapo spausdintą versiją.
Tiesiog. Kitaip.

Keptas varškės sūris su cukrumi ir cinamonu
Tėčio receptai

1 saldžios varškės pusriebis sūris ( apie 500 g )
1 arb. š. cinamono
1 valg. š. cukraus pudros
kepimo popieriaus

Orkaitė – 160C.
Sūrį kas porą centimetrų ne iki galo įpjauti skersai.
Sumaišyti cukrų ir cinamoną. Pripildyti mišinio į sūrio tarpelius ir juo ištepti patį sūrį, paliekant tą pusę, ant kurios keps.
Kepti apie 30 min.

Valgyti su grietine ir arbata.

Skonis: 9.5/ 10

Rodos, man buvo atlyginta.
Kiek kietesnė saldi cinamono plėvelė ir minkštas, švelniai sūraus skonio sūris.
Nieko ypatingo, bet labai jauku.
Pirmasis varškės sūris, kurį išsisaugau.

Keptas varškės sūris su cukrum ir cinamonu.

5 komentarai “Keptas varškės sūris su cukrum ir cinamonu.

Parašykite komentarą

