Salotos pietums.

Neprisimenu, nei kaip knyga vadinosi, nei kaip salotos joje atrodė. Jei rimtai, taip primityviai receptų iš viso nerašau: pavadinimas ir ingredientai. Matyt gaminimo eiga man pasirodė savaime suprantama: paruoši/suplėšai/supjaustai ir viską sumaišai. Matyt. Taigi, šį kartą didesnį indėlį į receptą įnešu aš – MANO EIGA.

Prisimenu, kad knyga buvo ne mano ir egzotiška su kai kurių vaisių pavadinimais, kokių dar nebuvau girdėjus.

Salotos Pietums

500 g makaronų su įdaru
300 g plonai pjaustytos sūdytos lašišos
200 g ožkos pieno sūrio
mažųjų pomidorų
garbanotųjų salotų
šviežių datulių

  • salotas naudojau vazonėlyje;
  • datules naudojau džiovintas

Makaronus išvirti, mažuosius pomidorus perpjauti pusiau, o datules supjaustyti smulkiais gabalėliais. Viską sumaišyti ir pagardinti ožkos pieno sūriu.

Skonis: 9/10

Aš mielai ir dažniau valgysiu tokias salotas. Egzotikos nepajaučiau, bet buvo skanu. Ingredientai tarpusavyje derėjo, be to – gan sotu. Salotų lapų norėčiau pikantiškesnių, o datulių – šviežių. Manau, kad pastarųjų tvirtumas čia kiek labiau tiktų.

Reklama
Salotos pietums.

Parašykite komentarą

