Flaugnarde su obuoliais.

Citrinų pudingas dar kartą save apgynė, o Chai jau beveik tampa kasdienybe. Už lango Gruodis, teoriškai yra daug darbų, bet praktiškai aš nieko nedarau. Sklandau.

Tastespotting’as ir Foodgawker’is užiimti kalėdiniais pasiruošimais. Aš mąsčiau ar fiziškai įmanoma suspėti? Pas mane kol kas nekvepia. Reikėtų bent jau imbierinius sausainius iškepti. Ir marcipanu užsiimti.
Ir dar ko nors dovanom. Idėjų yra, receptų daugiau nei norėtųsi, o noro. O noro. Kažkas pasidarė su noru.

***

‘Neprisiruošiu’ gali būti nutrauktas labai lengvai: įmušti ir išplakti reikiamą kiekį kiaušinių. Nežinau kaip jūs, bet išplaktų kiaušinių aš likimo valiai nepalieku ir darau tai, kam jie buvo plakami. Net jeigu ir netyčia. Net jeigu ir iš nuobodulio.

Šį flaugnarde kaip ‘pirmenybę’ buvau užsižymėjus nuo tada, kai jį pamačiau, o tai… cha cha, beveik prieš tris mėnesius. Pažvelgus, rodos, nieko ypatingo nereikalaujantis patiekalas, o ir į dienos ‘meniu’ jį įpaišyti nesunku. Bet. Bet. Dažnai būna koks nors kvailas bet. Tada reikia išsiplakti kiaušinius. Žinot, gera pradžia – pusę darbo. Kokia nors pradžia – jau DAUGIAU nei pusę darbo.

Flaugnarde su obuoliais
Flaugnarde su obuoliais

Skonis: 10/10

Man patiko. Skanumėlis.

Flaugnarde su obuoliais.

4 komentarai “Flaugnarde su obuoliais.

Parašykite komentarą

